אכזבה באשדוד: "אפשר היה להוציא נקודה מחיפה"

ההרגשה בתום ההפסד 2:0 הייתה שאשדוד לא הייתה רחוקה מהשגת נקודה. דן ביטון המורחק מאוכזב כי לא יישחק דווקא מול באר שבע קבוצתו בעבר. אם מכבי ת"א תשחרר את גל פיבן, הוא בתוכניות של הקבוצה.
אכזבה באשדוד: "אפשר היה להוציא נקודה מחיפה"
רק כמעט. חיימוב מונע שער מאשדוד. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד הייתה בעיקר מאוכזבת בתום משחק ההפסד למכבי חיפה 2:0. בקבוצה אמרו שחקנים ואנשי צוות כי אפשר בהחלט היה לצאת עם נקודה מהמשחק הזה. אשדוד ספגה שער בתוספת הזמן ובכמה הזדמנויות הייתה קרובה להשיג את השיוויון. המאמן בובי מילבסקי אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה אבל לא מהשחקנים שלי, שנתנו 100 אחוז על המגרש".

מי שמאוד מאוכזב הוא דן ביטון, שהורחק בצהוב שני, שניתן היה גם לא להוציאו, בגלל טענה של השופט פוקסמן להתחזות. הוא מאוד רצה לשחק מול קבוצתו לשעבר הפועל באר שבע, אותה תפגוש אשדוד לאחר הפגרה.

פרסומים שונים טענו כי ייתכן ששחר פיבן ישוחרר ממכבי ת"א ויושאל לקבוצה, בגלל אי העפלתה לאירופה. פיבן ששיחק כבלם בעונה שעברה באשדוד, הוא שם שמאוד רצו בקבוצה ואם ישוחרר אשדוד בהחלט עשויה להתענין בו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך