עם קצת אמונה. מ.ס אשדוד נוצחה בחיפה במשחק שאולי יכולה הייתה לצאת עם נקודה.

מ.ס אשדוד הייתה רק קרובה לנקודה. שער של מוחמד עוואד ממכבי חיפה בפתיחת המחצית השנייה ושל שון וייסמן בתוספת הזמן, גמרו את סיפור המשחק לאשדוד. אשדוד ירדה מנוצחת 2:0 ולאחר הפגרה תפגוש בבית את באר שבע. דן ביטון שהורחק יחסר.
עם קצת אמונה. מ.ס אשדוד נוצחה בחיפה במשחק שאולי יכולה הייתה לצאת עם נקודה.
קנזביץ' בורח ממנדז'ק (צילום: טוטו פוטו)

זה נגמר 0:2 למכבי חיפה. אבל אשדוד בהחלט יכול להרגיש מאוכזבת. שער בפתיחת המחצית השנייה ואחד בתוספת הזמן, גמרו את המשחק. אבל אשדוד עם קצת יותר אמונה בעצמה, יכולה היתה לרדת אולי עם נקודה. דווקא בדקות הטובות של אשדוד הורחק דן ביטון בצהוב שני, על התחזות, שאולי אפשר היה לוותר עליו.

אחרי רבע שעה, של לחץ חיפאי אשדוד נראתה נכנסת למשחק. טום בן זקן הגביה ודן ביטון נגח, אבל לא מספיק מדויק מעל לשער של חיפה. אשדוד המשיכה לשחק מבוקר, עם 3 בלמים ומידי פעם יצאה למתפרצת. בדקה ה-21 זה כבר נראה הולך לשער אשדודי. התקפה מסודרת של אשדוד השאירה את ביטון במצב בעיטה והוא בעט מתוך הרחבה, חיימוב היה ערני לעצור את מה שנראה כ-0:1 לאשדוד. חיפה המשיכה ללחוץ. אשדוד הצליחה לשמור על השער עד למחצית אבל עם מעט יותר דיוק בכמה מתפרצות (כמו זו בדקה ה-45 שבסיומה בעט יעקובוביץ' ליד קורת חיפה), יכולה הייתה אולי להפתיע עם שער.

יעקובוביץ' מתחיל התקפה בדרך לשער של חיפה (צילום: טל אקוקה).

המחצית השנייה נפתחה בשער מהיר של חיפה. בדקה ה-50, דן ביטון איבד כדור במרכז המגרש שהיה אצלו בכדרור מיותר, חיפה יצאה למתפרצת ומוחמד עוואד מתוך הרחבה כבש 0:1 לחיפה. חיפה כבר הייתה בדרך לשער השני. רוקאביצה (58 ) הגיע מול ג'ראפי שהדף לשון וויסמן שבעט לשער ללא שוער וניר ברדע מנע שער בטוח.

ג'ראפי מנסה למנוע את השער של עוואד לחיפה. (צילום: טל אקוקה).

אשדוד התאוששה. מהלחץ וחזרה עם חילוף טוב של מילבסקי (דן ביטון עבר לקישור ואיבנצ'יץ' נכנס כמחליף לחוד). אבל דווקא בדקות של אשדוד היא נותרה ב-10 שחקנים. דן ביטון (79) נראה מוכשל ברחבה, השופט דוד פוקסמן החמיר איתו ונתן לו צהוב שני על התחזות. בדקה ה-90 אשדוד שילמה את המחיר ששון וייסמן כבש את השני. זה נגמר בהפסד מאכזב של 2:0 ולאחר הפגרה תגיע באר שבע לאשדוד.

דן ביטון סופג את הצהוב השני. השופט פוקסמן החמיר איתו. (צילום: טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, עמית ביטון, ברדע, ברוסיץ', סולומון (רייכרט, 55), אווסו, יעקובוביץ', הבראן (מושל, 84), קנזביץ' (איבנצ'יץ', 65), דן ביטון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך