מילבסקי: "כבר שכחנו את המשחק מול בני יהודה"

אמר את הדברים לפני המשחק מול מכבי חיפה בשבת (18.45, "סמי עופר"). יובל יעקובוביץ': " מכבי חיפה זה מועדון לחוץ זה ידוע ואני לא חושב שהפסד כזה או אחר ישנה משהו. אם נעמוד טוב והם לא ישחקו טוב בהתחלה זה יעבוד לטובתנו". חן עזריאל הפצוע כנראה ייעדר.
מילבסקי: "כבר שכחנו את המשחק מול בני יהודה"
מתכוננים לחיפה. מילבסקי ויעקובוביץ'. (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק הליגה בשבת (18.45, "סמי עופר") מול מכבי חיפה, הקבוצה ערכה מסיבת עיתונאים בה נטלו חלק המאמן בובי מילבסקי והקשר יובל יעקובוביץ'. בשורה התחתונה מילבסקי אומר: "כל משחק אנחנו באים לנצח".

בובי מילבסקי: "כל משחק הוא חשוב ובכל משחק אנחנו מנסים ובאים לנצח. כל משחק הוא שונה לגמרי, שכחנו את המשחק מול בני יהודה ואנחנו ממוקדים במשחק מול מכבי חיפה. אני יודע שהאיצטדיון יהיה מלא וזה מצוין לשחק מול איצטדיון מלא".".

לגבי החלוץ הקרואטי יוסיפ איבנצ'יץ', שיהיה לראשונה בסגל:  "יוסיפ יהיה עם הקבוצה. הוא לא עדיין מוכן ל-90 דקות, אבל הוא עובד קשה באימונים ואני מקווה שהוא יכול לשחק.

יובל יעקובוביץ': "אנחנו מכבדים את מכבי חיפה ומגיעים עם מוטיבציית שיא. כל שחקן מחכה למשחקים האלה. כל משחק אני מתרגש, וברור שמול חיפה זה נותן יותר דחיפה. מכבי חיפה זה מועדון לחוץ זה ידוע ואני לא חושב שהפסד כזה או אחר ישנה משהו. אם נעמוד טוב והם לא ישחקו טוב בהתחלה זה יעבוד לטובתנו".

מי שככל הנראה ייעדר מהמשחק הוא חן עזריאל, שהיה אמור לפתוח בחוד. עזריאל פצוע בשריר הירך האחורי ולא התאמן בצורה מלאה וכמו שזה נראה ינוח לפחות במשחק הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך