ממשיך להסית: אלי לחמני על רובע ז' "שם זה המערב הפרוע"

תיעוד מכוער של הסתה נגד המגזר החרדי באשדוד ממשיך להגיע מכיוונו של המתמודד לראשות העיר אלי לחמני, שהמילים בכותרת שייכות לו, במגזר החרדי הגיבו "נראה אותו מגיע לגור בצפיפות והדוחק של הרובע"
ממשיך להסית: אלי לחמני על רובע ז' "שם זה המערב הפרוע"

בכנס פוליטי שקיים השבוע המועמד לראשות העיר ד"ר אלי לחמני באחד ממקומות הבילוי בעיר, הוא המשיך להתבטא בחריפות ולהסית נגד המגזר החרדי, כמו שכבר עשה מתחילת הקמפיין שלו לראשות העיר.

בסירטון וידאו שהגיע לידינו נראה לחמני כשהוא משוחח עם באי הכנס על רובע ז' ואמר להם "הרי שם זה המערב הפרוע, והרי יש שם חנויות למטה, עכשיו הכשירו את זה רק שם ברובע ז' ולא באף רובע אחר", אחד ממשתתפי הכנס אמר לנו כי "רוב הזמן הוא עסק בחרדים וברובע שלהם, במקום לדבר על העתיד של העיר"

לחמני התכוון לחנויות הנמצאות מתחת לחלק מבנייני המגורים ברובע החרדי בעיר, גורם בכיר במגזר החרדי התבטא נגד לחמני ואמר "הוא מסית נגדנו פעם אחר פעם, נראה אותו מגיע לגור ברובע ז' עם המצוקה והצפיפות האדירה שיש כאן, אין לנו רובעים נוספים בעיר והאוכלוסיה גדלה, מה מצפים שנעשה? ההסתה שלו ושל חבריו מחלחלת ועלולה לגרום לאסון כאן בעיר".

כזכור לא בפעם הראשונה מסית לחמני נגד המגזר החרדי, רוב הקמפיין שלו מבוסס על כך, ופרסום שעשה על האוטובוסים בתחילת התמודדותו והתבטא נגד המגזר גרם לסערה בתקשורת, בעיקר נוכח האשמות חסרות בסיס בפייסבוק על בניית ישיבה לחרדים ברובע המע"ר, כשבסופו של דבר התברר שהמוסד אינו שייך כלל לחרדים".

צפו בסירטון:

צילום תמונה: מתוך דף הפייסבוק של ד"ר אלי לחמני.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך