להצלחה אבות רבים. אחרי שנתיים של עבודות נרחבות ברחבי העיר, תוכנית התחבורה הירוקה REWAY, מסתמנת כהצלחה יוצאת דופן וכעת מסתבר, כבר יש מי שרוצה לנצל את ההצלחה לטובת הבחירות ברשויות המקומיות. תושבים אשדודים ערניים, שגלשו ברשתות החברתיות, איתרו קמפיינים של מועמדים לבחירות באוקטובר השנה, שכללו במצע הבחירות פתרונות תחבורה ש"הועתקו" מהמודל האשדודי.
כך למשל, המעומד לראשות עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, פרסם בדף הפייסבוק שלו "תוכנית למצויינות בתחבורה", שמכילה בין השאר "פרוייקטים חדשניים" שדומים עד זהים לתוכנית ה-ReWay באשדוד. כך למשל מציין המועמד בתוכנית כי ישאף להקים, עמדות "ReBus – עם אוטובוסים חכמים ותחנות חכמות. ReBike – רשת שבילי אופניים לרכיבה בטוח וReWalk נתיבים להולכי רגל מדרכות ומעברי חצייה".
גורם בעיריית אשדוד ציין השבוע: "זה קצת משעשע ובעיקר מחמיא. לא ירחק היום ותושבי ערים נוספות ידרשו מראשיהם לקדם את התחבורה בעירם לסטנדרטים הגבוהים שהוצבו באשדוד".
כזכור, רק בחודש האחרון הושק גם מסע פרסום עירוני בכיכובו של השחקן אלי יצפאן, שמגלם את תושב העיר טובי בן טובים, ואשר חושף את המהפכה התחבורתית שהעבודות לביצועה בשלבי סיום, שיאפשרו לכלל התושבים לקצור את הפירות וליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר. הקמפיין זוכה לחשיפה משמעותית ברשתות החברתיות.
כמו כן, התחנות החדשות שהחלו להיות מוצבות ברחבי העיר מתקבלות בהתלהבות בקרב נוסעי התחבורה הציבורית שמרגישים באופן יומיומי את קפיצת המדרגה בשירות למען הנוסעים, מהלך שצפוי לעודד תושבים רבים לעשות שימוש בתחבורה הציבורית במקום ברכבם, בהתניידות בכל רחבי העיר.