כואב ומרגש: החלום של הילד החולה בן ה- 5 מאשדוד שהתגשם

מי שלקח על עצמו את עריכת האירוע הוא שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח "חסדי מאור מאיר", על שם בנו מאור ז"ל * בן שמעון: "אני מלווה את הילד הזה ואעשה הכל למענו" * האם שרה בת-אל מבקשת שיתפללו לרפואת בנה הקטן שחולה בסרטן בגזע המח * האם כתבה בין היתר: "מאמינה שבכם נמצא כוח עצום לסייע לבני אהוב בתפילותיכם ובכל דרך וקבלות לרפואתו. עזרו לנו שבני האהוב יזכה ללכת, לרוץ ולדבר"
ילד בכיסא גלגלים

מי שלקח על עצמו את עריכת האירוע הוא שמעון בן שמעון, מנהל גמ"ח "חסדי מאור מאיר", על שם בנו מאור ז"ל, בן שמעון: "אני מלווה את הילד הזה ואעשה הכל למענו", האם שרה בת-אל מבקשת שיתפללו לרפואת בנה הקטן שחולה בסרטן בגזע המח, האם כתבה בין היתר: "מאמינה שבכם נמצא כוח עצום לסייע לבני אהוב בתפילותיכם ובכל דרך וקבלות לרפואתו. עזרו לנו שבני האהוב יזכה ללכת, לרוץ ולדבר"

עין אחת לא נותרה יבשה במהלך אירוע של "אבא של שבת", באחד מגני הילדים ברובע י"ב בעיר. רפאל יאיר דוד, היה "אבא של שבת". רפאל יאיר דוד הוא רק בן 5 וחולה בסרטן בגזע המח. סרטן אלים וקשה שתקף אותו.

מי שארגן את "אבא של שבת" היה שמעון בן שמעון, מי שמנהל את גמ"ח "חסדי מאור מאיר", לזכרו של בנו מאור ז"ל, שנפטר בגיל 16. שמעון בן שמעון ומשפחתו מקדישים רבות למען מי שנזקק לעזרה בעיר ובמיוחד למענם של ילדים. משפחת בן שמעון גילתה לאחר מותו של מאור ז"ל בתאונת דרכים שהיה בן 16 בלבד, כי היה עוזר בסתר לאחרים, והחליטה להמשיך את דרכו.

שמעון בן שמעון מספר: "הגמ"ח שלנו עוזר לכולם ובעיקר לילדים. אני מלווה באופן אישי את רפאל יאיר דוד ומקווה בעזרת השם לפתרון ובריאות עבורו". מצבו של רפאל קשה והוריו פנו אף הם לעזרה. אמו ואביו התחזקו מאוד מבחינה דתית. אימו שרה בת-אל כתבה פוסט מרגש בו היא קוראת לכולם להתפלל לשלום בנה האהוב. היא כתבה בצער רב ובין היתר כתבה: "חמישה חודשים במסע, מסע של חיפושים עבור מציאת פתרון למחלה של בני בכל העולם שלא נמצאו.

מסע של תפילות ותחנונים לקב"ה שיבטל מעלינו את הגזרה הקשה, מסע של גיוס כוחות ותעצומות נפש, מסע שבו למדתי מה זה ביטחון ואמונה. מסע שבו למדתי להעריך את הדברים הכי קטנים, ולהבין את כוחה של מתן חסד והיום אוטוטו מתחילה שנה חדשה, שנה שממשיכה לקוות שבני האהוב רפאל יאיר דוד יילך לגנו החדש שאליו יאיר".

רפאל יאיר דוד אמור לעבור לגן חובה ביום ראשון, כמו כל ילד בן גילו והוא מחכה מאוד לעבור לגן. לצערם של הוריו התקווה אינה גדולה אבל התקווה היא לנס שיצילו. שמעון בן שמעון הגיע בשבוע שעבר גם לביתו של רפאל יאיר דוד, בכדי לתת לו מעט נחת והביא לו הרבה מתנות לשמח אותו, בצוותא עם המתנדבים בגמ"ח.

משפחתו של רפאל יאיר דוד מבקשת מכל מי שיכול להתפלל לשלומו של בנם הקטן לעשות זאת. הם מקווים כי בעזרת השם יימצא לילד הפתרון והוא לא רק יעלה לגן חובה בגן החדש, אלא גם יגיע לבית הספר. שמעון בן שמעון אמר לאמו של הילד ברגע מרגש במיוחד: "את תראי בעזרת השם כי יום אחד את עוד תרקדי בחתונה שלו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך