שתי צעירות יפות וחטובות סחטו קבלן שניהל עימן קשר רומנטי

קבלן מאזור אשדוד ניהל קשר אינטימי עם צעירה בת 25, כוכבת אינסטגרם מוכרת עם עשרות אלפי עוקבים. הצעירה צירפה את חברתה ל"חגיגה" עם הקבלן, והשתיים החלו לסחוט אותו – אם לא תשלם לנו עשרות אלפי שקלים בחודש, נשלח לאשתך סרטון בעל אופן מיני בו אתה הכוכב הראשי...

סכסוך גירושין סוער בין בני זוג אמידים מאזור אשדוד, חשף סיפור מקומם של סחיטה מינית. בכתבי התביעה וההגנה של בני הזוג נחשף כיצד צעירה בת 25 מצאה לה, ככל הנראה, מקור פרנסה מקורי אך מפוקפק.

לאחר התפוצצות הסיפור, נודע לגבר, כי הצעירה נהגה לקיים מערכות יחסים אינטימיות עם גברים נשואים ואמידים המתגוררים באזור, ולאחר תקופת מה, החלה לאיים עליהם כי תחשוף את הרומן בפני רעייתם החוקית, אם לא ישלמו לה דמי שתיקה חודשיים.

השיטה שלה עבדה ככל הנראה לא רע, והיא הצליחה לגרוף עשרות אלפי שקלים בחודש ממספר גברים שחששו לנישואיהם. חברתה הטובה של אותה צעירה נדלקה ככל הנראה גם היא על הרעיון, והשתיים החלו לשתף פעולה, ולסחוט יחדיו גברים לאחר שתיעדו אותם מקיימים עימן יחסי מין.

כך קרה גם לקבלן ידוע מאזור אשדוד. הקבלן נפל ברשתה של הצעירה, והשניים פצחו ברומן סוער. בשלב מסוים צירפה הצעירה גם את חברתה הטובה למשולש אהבים, אותו תיעדה החברה בסמארטפון שלה.

בחלוף מספר ימים מהאירוע, החלה הצעירה לסחוט את הגבר, ואיימה עליו שאם לא ישלם לה ולחברתה 20 אלפים שקלים בחודש, היא תשלח את תיעוד המפגש ביניהם לאשתו.

הקבלן חשש מאוד שהרומן המשולש יגיע לידיעת אשתו, והחליט בלב כבד לשלם את דמי הכופר. אך לאחר תקופה של מספר חודשים שבהם שילם לצעירה את דמי שתיקתה, הוא החליט כי הוצאה שכזו תפגע קשות בכלכלת המשפחה, ותיחשף בשלב כלשהו, ועל כן ניסה לדבר אל ליבן של הצעירות, והפסיק את התשלומים.

אך התחנונים והבקשות לא הועילו. הצעירות החליטו לממש את איומיהן, והעבירו לאישה מעטפה ובה צילומי סטילס המתעדים בפרוטרוט את היחסים ביניהן, לבעלה הבוגדני. הן גם הוסיפו חטא על פשע, ושלחו את המעטפה אל מקום עבודתה של האישה.

עורכת הדין הלנה שמחי, מייצגת את הקבלן בהליך המשפטי

האישה, שלא ציפתה לקבל תמונות אינטימיות של בעלה, פתחה את המעטפה ליד קולגות שלה, ונקלעה למבוכה קשה. כתוצאה מהאירוע, פתחה האישה באופן מיידי בהליכי גירושין, ואף תבעה מבעלה פיצוי כבד על פגיעה במוניטין.

בכתב התביעה היא מתארת כיצד מעשיו של בעלה גרמו לגל שמועות ורכילות בעיר. במסגרת תביעתה דרשה האישה כי הפנטהאוז היוקרתי שבבעלות בני הזוג יעבור כולו לרשותה, כפיצוי על הפגיעה הקשה בה כתוצאה מהפרשה.

בצר לו, פנה הבעל אל עורכת הדין הלנה שמחי, אשר הגישה בשמו כתב הגנה לביהמ"ש למשפחה, ובו דחתה מכל וכל את דרישותיה החומריות המופרזות של האישה.
במקביל, המליצה עו"ד שמחי לבעל להגיש תלונה במשטרה נגד הצעירה וחברתה, ולתבוע מהן פיצויים, אך הגבר סירב לעשות זאת, מחשש מגורמים בעולם התחתון המקורבים אל השתיים.

עו"ד הלנה שמחי הצליחה להוכיח כי סיפור הבגידה של הבעל, על כל השתלשלויותיו, לא גרם לפגיעה חומרית כלשהי באישה, ועל כן רכוש השניים, הכולל בתוכו גם את הפנטהאוז היוקרתי, חולק שווה בשווה בין הצדדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך