המשטרה מזהירה את ההורים והנהגים לפני פתיחת שנת הלימודים

משטרת ישראל השלימה את היערכותה לפתיחת שנת הלימודים תשע"ח. בימים אלה התלמידים חוזרים ללימודים ולמוסדות החינוך, מה שמאפיין תנועה ערה וכמות גדולה של רכבים והולכי רגל בכבישים ובמקומות הסמוכים לבתי הספר, המשטרה תיתן דגש ביום החזרה ללימודים לנושא הבטיחות בכביש ובחגורות הביטיחות לילדים
המשטרה מזהירה את ההורים והנהגים לפני פתיחת שנת הלימודים

אגף התנועה מתגבר את כוחותיו ומפעיל מאות שוטרים ומתנדבים בפריסה ארצית במטרה לתת שירות ולהבטיח את שלמות ביטחונם של הילדים והנהגים בכבישים, תוך ביצוע פעילות אכיפה כנגד עבירות המסכנות חיים ובריונות כביש. משטרת ישראל פועלת בשת"פ עם כל הגופים, ותפעיל את כל המשאבים העומדים לרשותה בכדי להקל ולמנוע שיבושים ועומסים ככל שניתן.

במהלך הפעילות יתבצעו בדיקות מקיפות כלפי רכבי הסעות, החל מתקינות הרכב וכלה במספר הנוסעים וחגירתם כנדרש על פי חוק.
אנו פונים לציבור הנהגים- לנהוג במשנה זהירות בקרבת מוסדות החינוך, להאט את מהירות הנסיעה ולאפשר לתלמידים לחצות בבטחה.

בטיחות הילדים- האחריות היא עליכם ההורים, עפ"י חוק יש להסיע את הילדים אל מוסדות החינוך בבטחה תוך שימוש בהתקני ריסון נדרשים. בנוסף, לאפשר ירידה מהרכב רק בצידה של המדרכה ולהשתדל בצד הקרוב ליעד. חזרת הילדים הביתה תעשה בדרך הבטוחה ביותר תוך חציית הכביש רק במעברי חצייה.

במהלך השנה נרשמו על ידי שוטרי משטרת ישראל כ- 88,000 (עלייה של 23%) דוחות בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד, בגין אי הקפדה על חגירת חגורות בטיחות וכל עבירות התקני הריסון למיניהן (רתימת ילדים בכיסא בטיחות, הסעת ילדים ללא כיסא בטיחות וכו'). בנוסף ניתן דגש לאכיפה של הולכי רגל, ובמהלך השנה נרשמו כ-50,000 (עלייה של 45%) דוחות בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד נגד הולכי רגל בגין עבירות מסכנות חיים.

בברכת שנה בטוחה בכבישים – דוברות המשטרה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך