חשיפה: מירוץ ופעמון הצלה – כך יונצח זכרו של יוחאי אלקיים ז"ל

ראש העיר נענה לבקשת המשפחה ושמו יונצח בקרוב, כעת אנו חושפים את בקשת המשפחה להנצחה יוצאת דופן, וגם מירוץ מיוחד יתקיים לזכרו של יוחאי
"בדיוק ביום שישי הוא החליט שהוא מציע נישואים לחברה שלו"

כמעט שבועיים לאחר הטרגדיה הגדולה שהתרחשה בחוף המצודה כאשר יוחאי אלקיים בח ה- 28 נכנס למים על מנת להציל בחורה שטבעה, אך שניות לאחר שהצליח לסייע לה הוא נסחף אל הים, איבד את כוחו ומת מפצעיו לאחר ניסיונות החייאה ממושכים של גורמי ההצלה.

בתכנית הבוקר של שי מלול ברדיו 'אשדוד אונליין live' עלתה לדבר אווה בן לולו זוגתו ומי שהייתה אמורה להיות רעייתו של יוחאי, וסיפרה כי בשבוע שעבר שוחח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי עם המשפחה של יוחאי ז"ל וניחם אותם על האובדן הקשה, כשהם מסכמים לפעול בכל דרך על מנת להנציח את זכרו של יוחאי.

אווה סיפרה כי ההצעה שהעלתה המשפחה היא לשים פעמון הצלה למקריי טביעה בחופי הים המוכרזים ושאינם מוכרזים ברחבי העיר, ובכך למנוע את הסחבת שקיימת קיום, בה אם מישהו טבע בחוף מרוחק מסוכת המצילים צריך להתקשר למשטרה והיא זו שמקפיצה את המצילים על מנת לסייע.

לפני סיום הראיון אווה סיפרה כי כבר בחודש הבא יתקיים מירוץ לזכרו של יוחאי שאהב מאוד את תחום הספורט, המירוץ יתקיים בתאריך 25/9 בחניית האוטובוסים בנחל לכיש בשעה 18:30, לשם יגיעו עשרות מקורביו וחבריו למירוץ משותף לזכרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך