בית הדין המוניציפאלי הורה לכצנלסון להסיר את האותיות מהפרסומים

סניה כצנלסון, שמכיר היטב את חוקי הבחירות, החליט להתחכם ולפרסם בניגוד לחוק הבחירות, את אותיות המפלגה שלו. רק לאחר שבית הדין המוניציפאלי הורה לו לעצור את עבירת הבחירות החמורה, הוא החליף את שלטי הבחירות שלו
בית הדין המוניציפאלי הורה לכצנלסון להסיר את האותיות מהפרסומים

סניה כצנלסון בלחץ. מדובר באדם שמכיר את חוקי הבחירות היטב, אחד שעבר כל כך הרבה מערכות בחירות, ואגב ברובן רשם כישלונות צורבים. בשבועות האחרונים סניה החליט לצפצף על חוקי הבחירות הברורים, והחליט לפרסם את פתק ההצבעה עם האותיות של הסיעה שלו. חוק הבחירות מאפשר לעשות זאת רק 42 יום לפני שניגשים לקלפי.

גורמים במערכת הפוליטית העבירו מסרים לסניה שיסיר את האותיות, ויעצור את עבירת הבחירות החמורה, שעלולה להעלות לו בקנס כספי וב"כרטיס צהוב" מוועדת הבחירות המוניציפאלית. סניה לא התייחס לבקשות הללו, והמשיך לפרסם את האותיות.

בשבוע החולף הוגשה תלונה מסודרת לוועדת הבחירות, ובימים האחרונים סניה קיבל החלטה של בית הדין המוניציפאלי, להסיר את האותיות לאלתר. הפעם סניה לא יכל לעצום עיניים, ואכן כבר היום ניתן לראות בפרסומים שלו את השינוי המתבקש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך