הביטוח הלאומי: "זהירות מפתיחת קישור לאתר המוסד המופץ בוואטסאפ"

בהודעת אזהרה של הביטוח הלאומי נכתב בין הייתר: "אנו מבקשים מהציבור להימנע מהכנסת פרטים אישיים בקישורים שהתקבלו בוואטסאפ. הביטוח הלאומי העביר את כל המידע למערך הסייבר הלאומי להמשך טיפול"
אפליקציית וואטסאפ

קיבלתם הודעה לוואטסאפ מהביטוח הלאומי, אל תפתחו.

כך מזהירים בביטוח הלאומי בהודעה לציבור: "בשעות אלה מופץ בוואטסאפ וברשתות החברתיות אתר מתחזה לאתר הביטוח הלאומי שמנסה לדלות מידע מהציבור. האתר המתחזה מבקש מהגולש לענות על סקר קצר כדי לבדוק אם הוא זכאי למענק כספי. מדובר במקרה הונאה זהה למקרים שאליהם נחשפנו בימים האחרונים בהם מוצגת הטבה שאינה קיימת כדי לאסוף מידע. האתר נמצא על שרתים בחו"ל וכעת נבדק אם מדובר ביישות ישראלית שמפעילה את האתר או ישות זרה. אנו מבקשים מהציבור להימנע מהכנסת פרטים אישיים בקישורים שהתקבלו בוואטסאפ. הביטוח הלאומי העביר את כל המידע למערך הסייבר הלאומי להמשך טיפול".

לאחרונה נשלחו כבר כמה קישורים כאילו מחברות שנותנות הבות, בכדי שמי שפותח אותן יעביר את פרטי האשראי שלו. גם אז היה מדובר בהונאה כמו במקרה הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך