המסורת נמשכת: רבני הקהילה הגיאורגית באשדוד תומכים באופן גורף בד"ר לסרי

כפי שהיה בקדנציה הקודמת, רבני הקהילה הגיאורגית באשדוד פרסמו היום (שלישי) מכתב תמיכה בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי. הרבנים כתבו בין השאר: "מביעים בזאת את תמיכתנו בראש העיר, אשר ישמור על ערכי היהדות"
המסורת נמשכת: רבני הקהילה הגיאורגית באשדוד תומכים באופן גורף בד"ר לסרי

גם במערכת הבחירות הנוכחית ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, צפוי לזכות לתמיכה של רוב הסיעות והקהילות המרכזיות באשדוד. חלק כבר יצאו בהצהרות ברורות, וחלק יעשו זאת עד מועד הבחירות, בעוד כחודשיים. היום (שלישי) רבני הקהילה הגיאורגית באשדוד פרסמו מכתב תמיכה בד"ר לסרי, כפי שעשו לפני חמש שנים. מדובר ברבנים מוכרים ומוערכים בעיר, שחלקם משמשים כרבני קהילות ושליחי ציבור בבתי הכנסת הגיאורגים ברחבי העיר.

הרבנים הבכירים ציינו במכתבם: "אני רבני הקהילות, המשמשים כשליחי ציבור בבתי הכנסת של הקהילה בכל רובע ורובע, מביעים בזאת את תמיכתנו בראש העיר, אשר ישמור על ערכי היהדות, השבת והמסורת היהודית, ישמור על המרקם החברתי והתרבותי הקיים בעיר, הרב-גוניות של העולים וצרכיהם המיוחדים של כל קהילה וקהילה. מתוך המכלול הקיים של המועמדים לראשות העיר אשדוד, אנו מביעים תמיכה ללא עוררין, בד"ר יחיאל לסרי אשר הוכיח ומוכיח שהוא המועמד המתאים לשמירה על הצביון והמרקם הייחודי של העיר אשדוד, ובמקביל שמירה על ערכיה היהודיים של העיר. לאור האמור לעיל, אנו חותמים מטה ומבקשים בזאת את תמיכת כל הקהילה בשמירה על צביונה היהודי והמרקם של אשדוד, ולא לתת יד לאלו המבקשים לפגוע בצביון ובמרקם זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך