שבחים לנמל אשדוד מחברת הספנות הגדולה בעולם

נמל אשדוד מקבל את מירב המחמאות על רמת השירות והגמישות שיצר לחברת Evergreen, מהגדולות בעולם בתחום הספנות.
שבחים לנמל אשדוד מחברת הספנות הגדולה בעולם
צילום: רובי פלך

נמל אשדוד קיבל מכתב הוקרה מחברת הספנות הבינלאומית Evergreen, החברה הינה בין חברות הספנות הגדולות בעולם וחברה בברית הימית ocean (אוקיינוס). המכתב נשלח בעקבות פעילות מאומצת של הנמל אשר כללה פריקת שתי אוניות, שהגיעו יחדיו במהלך השבוע החולף לרציף 23. האוניות של חברת הספנות העולמית הגיעו בשל מזג אויר קיצוני בסין ונפרקו במהירות וביעילות, עפ"י הנאמר באיגרת ההוקרה.

ראשי החברה שיבחו את הנמל ועובדיו על רמת השירות היעיל והגמישות שגילו עבורה. כמו כן, המכתב שנשלח לנמל אשדוד ע"י ראשי חברת הספנות הטייוואנית ציין: "אנו מביעים את ההערכה הגדולה שלנו לשירות המצוין של נמל אשדוד שהצליח לפרוק את הספינות בתוך פחות מ-4 משמרות".



צילום: רובי פלך


בחודש שעבר נשיא חברת הספנות Evergreen, מונג-ג'יי לי, הגיע כשהוא בראש משלחת מקצועית של מנהלים בכירים, לביקור עבודה בחברת נמל אשדוד. את הביקור ליוו יו"ר החברה אורנה הוזמן בכור והמנכ"ל יצחק בלומנטל מטעם הנמל.

במסגרת הביקור המקצועי דנו חברת נמל אשדוד וחברת הספנות הטייוואנית באפשרויות להרחבת העבודה המשותפת העמקת הפעילות העסקית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך