מופעי התרבות החדשים באשדוד

הרצאות מרתקות עם אברי גלעד, צבי יחזקאלי ומיכה לימור ושלל מופעי זמר והצגות ילדים במסגרת מיזם הפנאי 'התושב במרכז הקהילתי' והכול במחיר שווה לכל נפש.
מופעי התרבות החדשים באשדוד
צילום: יח"צ

המיזם 'התושב במרכז הקהילתי' ממשיך לשנתו השנייה ומשנה את האופן של צריכת הפנאי בקרב תושבי העיר באמצעות סדרת אירועים ומופעים במחיר השווה לכל נפש.

במסגרת הפרויקט תופעל בכל מרכז קהילתי תכנית פנאי מגוונת שתכלול: הצגת ילדים מסובסדת פעם בחודש במחיר של 15 ש"ח בלבד. הרצאה מסובסדת פעם בחודש וחצי-חודשיים במחיר של 20 ש"ח בלבד וערב זמר מסובסד פעם בחודש וחצי- חודשיים במחיר של 20 ש"ח בלבד. נוסף על כך, אחת לחודש יוצע לגמלאי העיר טיול מסובסד (60 ש"ח בלבד) באתרים שונים ברחבי הארץ.

העיר אשדוד מקדמת בעשור האחרון את "תפיסת 'התושב במרכז' אשר הובילה להצבת סדרי העדיפויות במגוון תחומים"- המרכזים הקהילתיים מהווים את הלב הפועם של פעילות הפנאי ברובעים השונים ובאמצעותם אנו מנגישים אירועים רבים לתושבים במקום מגוריהם" כך אומרים בחברה העירונית לתרבות הפנאי.
מדובר במופעים איכותיים ואחידים בכלל המרכזים הקהילתיים וללא שום קשר לחוסן הכלכלי של הרובע והמרכז הקהילתי. מבחינת הנגישות והמשכיות האירועים קרובים לביתם של כל תושבי העיר והפרויקט יפעל ברציפות- במהלך כל השנה.

במהלך החודשים ספטמבר עד דצמבר 2018 ,ייערכו קרוב ל- 100 מופעים שונים ברחבי העיר, המידע המלא מצוי בחוברת מיוחדת שהופצה בכל בתי האב בעיר וכוללת בנוסף את פעילויות המרכזים הקהילתיים על שלל החוגים והפעילויות.

מיזם התרבות הקהילתי כולל הרצאות מעולמות תוכן מגוונים. ביניהם, אברי גלעד, מנחה, שדרן רדיו ויוצר סרטים תיעודיים בעל ניסיון של למעלה מ- 30 שנה וכול זאת תוך כדי התמודדות עם בעיית הפרעת קשב וריכוז המלווה אותו כל חייו. גלעד מזמין אתכם ללמוד על האתגר מניסיונו ועל ההתמודדות האישית שלו.

הרצאות נוספות:
יואב לימור, מגיש תכנית הבוקר של קשת בערוץ 2 והפרשן הצבאי של 'ישראל היום' בהרצאה על אתגרי הביטחון של ישראל וגם: מאחורי הקלעים של המוסד, השב"כ ועולם הסייבר והסיפורים שמאחורי החדשות.

כתב ערוץ 10 צבי יחזקאלי, מזרחן ומומחה בעולם הערבי שידבר בין היתר על "אקטואליה מזרח תיכונית וישראלית".

כמו כן, יעלו על כל במות המרכזים הקהילתיים שברחבי העיר הצגות ילדים של קבוצות תיאטרון איכותיות הכוללות את תאטרון אורנה פורת. מופעי זמר מגוונים וסגנונות שונים כמו חפלה אותנטית של מוזיקה מרוקאית עם מייק קרוצ'י (55), נשוי ואב לשלושה ילדים, נולד בקזבלנקה ועלה לישראל לפני כ-21 שנה, כשמאחוריו 11 דורות משפחתיים של מוזיקאים. בגיל 15 הצטרף קרוצ'י ללהקת "קוברה" והופיע עם חבריה ברחבי מרוקו, צרפת ואנגליה. שם נחשף למוזיקה מערבית ולמד לנגן בתופים ובכלים נוספים כמו כינור, פסנתר, באנדיר וטאר.

נוסף על כך, מקומם של היוצרים המקומיים לא נפקד וכך צפוי אסף איינהורן להציג את כשרונו במופע משותף עם האמן והיוצר דן ברגר ולהקתו ה"ברגרז".
כמו כן, אייל פרץ, הלא הוא 'סולמאן' יופיע וירצה אודות סיפורה המרתק של המוזיקה השחורה.

מידע מלא בחוברת מיוחדת שהופצה בכל בתי האב בעיר וכוללת בנוסף את פעילויות המרכזים הקהילתיים על שלל החוגים. מידע נוסף באתר ובדף הפייסבוק של החברה העירונית לתרבות הפנאי. ללוח האירועים המלא https://goo.gl/HDc6Jb

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך