הקיץ של הנוער

אלפים השתתפו בפסטיבל הנוער של אשדוד, שהסתיים ביומיים של מסיבות קיץ המוניות. החגיגות כללו את מיטב האומנים וההופעות יועדו רק בשביל הנוער בעיר.
הקיץ של הנוער
צילום: עומרי דדון-באז מרקט

הצלחה רבה לפסטיבלי הקיץ שנערכו בחודש אוגוסט האחרון. תכנית הקיץ נבנתה במיוחד עבור צעירי העיר אשדוד ונעזרה בסקר שנערך בשיתוף מועצת התלמידים והנוער העירונית אשר בדקה מי הם האומנים אותם יבקשו בני הנוער לראות, ואילו פעילויות הכי מעניינות אותם.

שריקת הפתיחה החגיגית של אירועי הקיץ לנוער התחילה עם מסיבת "ROOF TOP" על גג הסוואט סטאר, עם סטפן שהציג מופע מלהיב. הופעות נוספות היו של ישי ריבו ומופע סטנד אפ במשכן.

צילום: עומרי דדון-באז מרקט

אירועי ה-village מסיבות הנוער במתחם הצעירים במרטין בובר, התחילו את יום המופעים עם הצמד איב אנד ליר והזמר איתי לוי. נוסף לכך, עלו לבמה הרכב היפ הופ, הארדסטייל, טראנס ומוזיקה אתנית מתל אביב שכלל את עידו בי צוקי (באנגלית: Ido B Zooki) את הזמר מוטי טקה ודיג'י ג'ובי.

כמו כן, הופיע על הבמה לנוער אשדוד לא אחר מדי.ג'י סקאזי, די.גי' בינלאומי ויקיר המסיבות של אשדוד, שנתן בראש בקצב אורבני. במקום הוקמו שלל תחנות שהציעו פעילות פנאי מהנה כולל תחנות הדרכה. ועל פי ההערכות השתתפו קרוב ל-5000 בני נוער במסיבות ובאירועים השונים, שהופקו בעיר.

צילום: עומרי דדון-באז מרקט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך