מורה לתלמיד בבית הספר: "מכוער, מגעיל, מסריח"

הסיבה, התבטאויות קשות לכאורה של מורה לתלמידים. המורה תמשיך ללמד בביה"ס למרות שהובטח אחרת. הסיפור נחשף בתוכנית הבוקר "בוקר טוב אשדוד, של שי מלול "ברדיו אשדוד אונליין LIVE". יו"ר ועד ההורים העירוני בלה רובין: "אני מצפה לפתרונות טובים לילדים. אם לא העיצומים יוחרפו".

הרוחות בבית הספר מקיף ג' סוערות. בעוד בתי הספר האחרים בעיר יפתחו את שנת הלימודים כסדרה ביום ראשון, יושבת בית הספר בשעתיים הראשונות. לא מדובר בעיצומי מורים במקרה הזה, אלא דווקא בעיצומי הורים.

הרשה נחשפה היום, שלישי, בתוכנית הבוקר של שי מלול, "בוקר טוב אשדוד", ב"רדיו אשדוד אונליין LIVE". הסיבה לעיצומים התבטאויות קשות של מורה כלפי תלמידים בבית הספר שכללו לכאורה התבטאויות כמו : "מכוער, מגעיל, מסריח. ומילים קשות לילד ממוצא אתיופי".

באופן התארחה בלה רובין יו"ר ועד ההורים העירוני שאישרה וחיזקה את ההוירם אורמה בין הייתר: "זה חמור מאוד. פניתי לכל הגורמים כולל משרד החינוך, מנהל החינוך והרשות, המורים וההורים שנתנו לי את מילתם שהמורה לא תחזור לבית הספר. אין לי מושג מה השתנה. אני לא מוכנה שהילדים יספגו התנהגות כזו. בית הספר יושבת בשעתיים הראשונות ביום הראשון ללימודים. אני מצפה לפתרונות שיהיו מקובלים על כולם ויהיו טובים לילדים אני מקווה שזה יסתדר. אם לא העיצומים יוחרפו".

https://www.facebook.com/ashdodonline/videos/304605963428303/

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך