הרשת גועשת סביב כרזה של המתמודדים על ראשות העיר

קמפיין שרץ מאתמול בלוחות המודעות אינו מבייש גורמים עבריינים, הקמפיין מנסה להלך אימים על תושבי העיר, וגורם לביקורת קשה ברחבי הרשת, מסעיר את תושבי העיר ותלונה תוגש במשטרה
הרשת גועשת סביב כרזה של המתמודדים על ראשות העיר

מודעות אבל מבישות שהופצו ברחובות והודבקו בלוחות המודעות העירוניות, המספרות כבייכול על מותה של העיר אשדוד גרמו לשיח עירני ברחבי הרשת, כאשר רובו מתמקד בצד האפל והנמוך של הוגי הרעיון המבזה, שלא בוחלים בשום אמצעים במהלך ההתמודדות.

על פי בדיקה שנערכה ומהדלפות שיצאו ממטות שונים, מדובר בקמפיין של מי מהמתמודדים לראשות העיר ששמו שמור כרגע במערכת, אך שמו ושם הקמפיינר שהגו את הרעיון הטיפשי שמבזה את תושבי העיר יתפרסם לאחר קבלת התגובה בעניין.

לאתר 'אשדוד אונליין' נודע כי גורמים פוליטים שוקלים להגיש תלונה במשטרה נגד מפיצי הכרזה, בטענה כי "מדובר בהסתה פרועה, וירדה לרמות הנמוכות והמבזות ביותר, המדמות התנהגות עבריינית, שמנסה להלך אימים ולהפחיד את תושבי העיר בהפצת שקרים ופייק ניוז".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך