פרנקל: "כאלפיים מעובדי אלתא אשדודים שישארו לעבוד בעיר מגוריהם"

ביקור שר הביטחון במפעל הביטחוני החשוב ביותר באזור גרמה לשיח רב, והתבטאויות בעניין מיקומו עלו מדרגה, ולליברמן הצטרף גם הממונה על התעשייה בעיר שהודיע חד משמעית שהמפעל כאן כדי להישאר
שר הביטחון: "מפעל אלתא צריך להישאר באשדוד גם ב- 60 שנה הבאות"

בתכנית הבוקר של שי מלול המשודרת מדי בוקר מהשעה 10:00 ועד השעה 11:00 התראיין היום יהודה פרנקל הממונה על החינוך ועל התעשייה בעיריית אשדוד, ששוחח על פתיחת שנת הלימודים הקרבה, וכן על הביקור שערך אמש שר הביטחון במפעל אלתא בעיר והתרשם ממנה, כשהוא מתבטא ואומר "מפעל אלתא קיים באשדוד ב- 60 שנה האחרונות וצריך להמשיך להיות בה עוד 60 שנה".

פרנקל עובד מפעל אלתא בעצמו עד לפני 20 שנה, מכיר הייטב את הנעשה במפעל ובקרב מקבלי הנחלטות בו, אמר הבוקר כי "במפעל עובדים קרוב לארבעת אלפים עובדים, יותר ממחיצתם תושבי אשדוד, ואני סמוך ובטוח שהמספר הזה יגדל, וכמובן שגם הישארותו של המפעל בעיר מאז ולתמיד".

פרנקל התייחס לתמהיל העובדים במפעל ואמר "כולם מדברים על פארק הייטק בעיר אבל אלתא זה מפעל ההייטק הגדול ביותר באזור, יש בו מאות מהנדסים ועשרות דוקטורים, רובם מקומיים, ואנחנו מקווים שהמפעל יגדיל את מקומות העבודה שבו כדי שעוד תושבי העיר יעבדו בו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך