בדיחה פוליטית: הקומנדו של הלן…

הלן גלבר הגישה לוועדת הבחירות את שם המפלגה מטעמה תתמודד בבחירות הקרובות: "קומנדו אשדוד בראשות הלן גלבר". גורם במערכת הפוליטית: "הלן איבדה את זה לגמרי, גם קופרייטר של מתמודד לראשות ועד כיתה בבית ספר יסודי לא היה בוחר שם מביך שכזה"

ארנולד שוורצנגר זהירות, הלן גלבר מאחוריך… היום נחשף כי גלבר בחרה בשם הזוי למפלגה מטעמה תתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר – "קומנדו אשדוד בראשות הלן גלבר". גלבר הגישה לוועדת הבחירות המקומית את השם החדש, והיו כאלה שחשבו תחילה כי מדובר בסוג של בדיחה. ברגע שהטופס הופקד בוועדת הבחירות, הנציגים הבינו כי אכן זהו השם הסופי של מפלגתה של הלן.

גורם במערכת הפוליטית אמר לאתר "אשדוד אונליין": "זה רק מראה עד כמה המצב הפוליטי של הלן נואש. היא פשוט איבדה את זה לגמרי. גם קופרייטר של מתמודד לראשות ועד כיתה בבית ספר יסודי לא היה בוחר שם מביך שכזה. אחרי פרשת ההקלטות וכל הטעויות הפוליטיות הקשות שלה, הלן הייתה צריכה לבחור שם סולידי, מאחד ומגבש, ובמקום זה בחרה שם של מלחמה, כאילו היא יוצאת לקרב ולא להתמודדות פוליטית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך