בית המשפט דחה את העתירה בדבר העברת הגנים

אתמול בערב ניתן פסק דין בעתירה שהגישו מס' מצומצם של הורים נגד העירייה. כזכור, ההורים ביקשו לפסול את החלטת העירייה להעביר מס' גני חינוך מיוחד למבנים שהוכשרו במיוחד למען הילדים בבתי ספר בעיר. בית המשפט לעניינים מנהליים דחה את העתירה ואישר את החלטת העירייה בדבר העברת הגנים.
גן באשדוד

בית המשפט לעניינים מנהליים קיבל הלכה למעשה את עמדת העירייה כי ההחלטה בנושא גני החינוך המיוחד נתקבלה לאור מחסור אמיתי במבנים לגני ילדים, וזאת רק לאחר שנבחנה כל חלופה אפשרית. כמו כן, בית המשפט קבע כי העירייה נועצה בגורמי מקצוע, כולל כל הגורמים המוסמכים במשרד החינוך וכולל ועד ההורים העירוני, לפני שקבלה את החלטתה. לכן, קבע בית המשפט, כי ההחלטה סבירה וראויה.

השופט ציין עוד כי חוות דעת שהגישו ההורים בעצמם מטעם פסיכולוג, הצביע על תחזית אופטימית של קליטת הילדים בבתי הספר. בסופו של דבר ציין השופט את נכונות העירייה לבצע שינויים שונים בגנים על מנת לבוא לקראת ההורים, וכן ציין את הצהרת העירייה כי תעמוד לרשות ההורים ותיתן להם ולילדיהם כל סיוע שיידרש על מנת לאפשר שנת לימודים מוצלחת ופורייה.

מינהל החינוך ערוך ללוות את ההורים ולהבטיח שכל ילד וילדה יפתחו את שנת הלימודים בשמחה ובהצלחה ומאחל לכל ילדי אשדוד ולצוותים החינוכיים שנת לימודים מוצלחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך