גיבורה במותה: צל"ש הוענק להדס מלכא

לוחמת מג"ב שנרצחה בפיגוע בירושלים, תזכה לקבל צל"ש. כך החליטו השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה. אביה דוד: "הדס היא סמל לערכים של מנהיגות, נתינה, חברות אמת, דבקות במטרה, אחוות לוחמים, שוויון מגדרי, העצמה נשית ואהבת ירושלים והארץ"
גיבורה במותה: צל"ש הוענק להדס מלכא

ציון לשבח (צל"ש) להדס מלכא לוחמת מג"ב שנרצחה בפיגוע בירושלים ביוני 2017. כך החליטו השר לביטחון פנים ומפכ"ל המשטרה. הצל"ש ניתן לאור גבורתה של הדס ז"ל שנאבקה עם המחבל ומנעה אסון גדול יותר ושילמה על כך בחייה.

אביה דוד מלכא אמר לאחר קבלת ההודעה: "ההחלטה על הענקת צל"ש לבתנו הדס חשובה ברמה הציבורית והחברתית יותר מאשר ברמה הפרטית-משפחתית. זהו ביטוי להוקרה ולהערכה ומסר לחברה בכלל ולבני הנוער בפרט בנוגע לחשיבותם של הערכים החברתיים הראויים".הדס היא סמל לערכים של מנהיגות, נתינה, חברות אמת, דבקות במטרה, אחוות לוחמים, שוויון מגדרי, העצמה נשית ואהבת ירושלים והארץ".

כבר לאחר הפיגוע פורסם כי במשטרה סבורים שלוחמת מג"ב רס"ר הדס מלכא ז"ל ראויה לציון לשבח על תפקודה ברגעי חייה האחרונים לאחר שמחבל דקר אותה בפיגוע בשער שכם.

הדס נרצחה בפיגוע משולב בירושלים. לפי הודעת מג"ב, "היא נאבקה במשך מספר שניות עם המחבל שדקר אותה כמה פעמים תוך שהיא מנסה לשלוף את נשקה. הלוחמים שהבחינו במתרחש ירו לעבר המחבל, ירי שהביא למותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך