הילד שניצל מהתייבשות בזכות מחלץ האופנועים

לפני כשבוע הוזעק יוחאי דהן, לחלץ אב ובנו בן ה-8, שנתקעו עם טרקטורון השטח שלהם בדיונה של אשדוד למשך 3 שעות בחום הקשה ששרר, החילוץ המהיר של יוחאי, בעל חברת "י.ד אופנועים", שמתמחה גם בשירותי מוסך וחלפים, מנע התייבשות של הילד שהיה כבר מצב של כמעט עלפון. כדאי מאוד שתרשמו את המספר הזה של "י.ד אופנועים": 050-2777963. לכו תדעו מתי תצטרכו אותו
הילד שניצל מהתייבשות בזכות מחלץ האופנועים

אם יוחאי דהן לא היה מגיע בזמן אל אב ובנו תושבי אשדוד, שנתקעו לפני כשבוע, עם הטרקטורון שלהם בדיונה של אשדוד, מי יודע איך זה היה נגמר. אולי בצורה טראגית. יוחאי דהן, מחלץ ומתקן אופנועים, הוזעק לדיונה בבהילות על ידי האב. האב לא ידע להגיד לו בדיוק היכן הם, אבל סיפר כי הוא ובנו בן ה-8 כבר שעות בשמש והוא חושש לילד. דהן לא חשב פעמיים, קפץ על האופנוע ונסע לכיוון. כשהגיע למקום הוא חילץ במהירות את השניים כשתיקן את הטרקטורון. הילד היה במצב כמעט של עלפון והוא פשוט מנע ממנו להתבייש ומשם להגיע למצב קשה יותר.

לדהן חברה בשם "י.ד אופנועים", שעוסקת במכירת חלפים, שירותי מוסך וגרירת אופנועים וכן חילוץ אופנועים ורכבים. הוא בהכשרתו הנדסאי מכונות רכב, שזה מכונאי סוג 3, הסוג הגבוה ביותר שניתן להגיע בתחום. כמו כן הוא בעל תעודת ניהול מוסכים. בקיצור, אתם בידיים הכי טובות שיש. אין ספק את המספר הזה, אם אתם בעלי אופנוע, קטנוע וכלי רכב שטח חשוב שתזכרו: 050-2777963. לכו תדעו מתי תצטרכו אותו.

את זה גם חשב האב שלא הפסיק להודות ליוחאי. מבחינתו הוא היה אסיר תודה על התיקון ועל הצלת בנו. יוחאי מספר: "חשוב מאוד לבעלי קטנועים, אופנועים, טרקטורוני שטח, לדעת שיש הרבה חברות שמוכרות חלקי חילוף זולים מסין, בחצי המחיר. המחיר אח"כ הוא יקר יותר אני עובד רק עם החברות המובילות כמו BANDO, MITSUBISHI CONTINENTAL".

יוחאי מציע שירות אמין. אפשר לרכוש ממנו ערכה מוכנה לטיפול באופנוע או בקטנוע שלכם לטיפולים השונים, אפשר גם לקנות חלק מהערכה. הטיפול שלו הוא ממוקד. כשמגיעים לטפל באופנוע לא פעם מקבלים הצעה נמוכה ובדרך אח"כ "מגלים" במוסך כל מיני תקלות נוספות. אצל יוחאי דהן זה לא עובד ככה. נקודה. הוא מאתר את הבעיה בדיוק, לא מעט בגלל ההכשרה הבכירה שלו והוא ומטפל בבעיה עצמה. במדויק. זה חוסך הרבה מאוד כסף וזמן בסיכום הכולל. יתרה מכך, לא פעם מגיעים אליו אופנועים ממוסכים אחרים שלא ידעו לאתר את הבעיה, ומבחינתם הוא הסמכות המקצועית הבכירה.

5 שנים כבר פועל דהן באזור ט', ברחוב הגר"א 7. אבל הוא מגיע לכל מקום 24/7 בכדי לחלץ. לדהן חשוב יותר לחלץ ולא לגרור. מבחינתו הטיפול במקום מונע את עוגמת הנפש של הלקוחות שעכשיו יצטרכו להיגרר למוסך. מי לא נתקע בכביש וכל רצונו היה בניידת שרות שתחלץ אותו והוא יסיים עם הסיפור ולא ייאלץ להיגרר? רק במקרה שאין ברירה גם הפתרון הזה בנמצא והוא יגרור את האופנוע או הקטנוע או כל כלי השטח שלכם למוסך. פתרון תקבלו. הכי טוב שיש בענף.

י.ד אופנועים
הגר"א 7 אשדוד
שעות פתיחה: א-ה 08.00 – 17.00
טלפון: 0502777963

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך