אם קיבלתם הודעה על 900 שקל מתנה משופרסל בווטסאפ שימו לב!

ניסיון ההונאה דרך הודעות הפישינג ממשיך, ההודעות שנשלחו לישראלים בשבוע האחרון הציעו תווים בשוי של 900 שקלים, המטרה "לדוג" את פרטי האשראי שלכם.
אם קיבלתם הודעה על 900 שקל מתנה משופרסל בווטסאפ שימו לב!

ביום חמישי האחרון, תופעת הפישינג צוברת תאוצה ומבטיחה 900 שקלים בקופונים לכבוד יום ההולדת ה60 של שופרסל תוך מענה על שאלון בקישור המצורף: "שופרסל חוגגת את יום הולדתו ה-60 ומספקת קופונים חינם בשווי 900 שקלים. רק קיבלתי את השובר שלי".

ישראלים רבים נכנסו לקישור ענו על השאלון ושיתפו את חבריהם בוואטסאפ, לאחר מכן הלקוחות התבקשו להוריד אפליקציות אל הסמארטפון אשר התבררו כהונאה או כמפיצות פרסומות, לאחר מספר שעות ההונאה שונתה וניסתה את דרכה מחדש על חשבון אוהבי המקדונלדס.

רק בשבוע האחרון דיווחנו על הודעות "הפישינג" תוך ניסיון הונאה של לקוחות חברות הסלולר בארץ. ניסיון ההונאה כלל הודעות ללקוחות חברות הסלולאר המוכרות בישראל בטענה לכך שנגמרה החבילה וניתן לחדש אותה בעלות של 2.5 שקלים, בקישור המצורף.

חברת פלאפון יצאה בהודעה בעמוד הפייסבוק שלה כאשר היא קוראת ללקוחותיה למחוק את ההודעה והבהירה כי מדובר בהונאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך