בוריס גיטרמן: "סניה כצנלסון לא יביא יותר מ- 4 מנדטים"

סגן ראש העיר ואחד מנציגי קהל יוצאי ברית המועצות בעיריית אשדוד מתכונן לבחירות ויורה לכל הכיוונים, בראיון מקיף שערף בתכנית הבוקר של שי מלול, לא בחל גיטרמן ואמר את כל מה שהוא חושב על מתחריו כצנלסון וגרשוב
בוריס גיטרמן למען התושבים
בוריס גיטרמן מוותר בשלב הזה על הפוליטיקה ברמה הארצית

בוריס גיטרמן סגן ראש עיריית אשדוד, התארח היום בתכנית הבוקר של רדיו 'אשדוד אונליין Live' בהגשת שי מלול, ושוחח על הנושאים הבוערים שנמצאים על סדר היום לקראת הבחירות לראשות ולמועצת העיר שיערכו בעוד כחודשיים.

במהלך הראיון תקף גיטרמן בחריפות את סניה כצנלסון על כך שהוא נעלם במהלך כל הקדנציה האחרונה ואמר "הציבור לא טיפש, הוא לא ישכח איך סניה ברח לפני מס' שנים למפעל הפייס והשאיר את הציבור הרוסי באשדוד עם תקוות שנגוזו, וכמובן את חזרתו לפני חמש שנים בקול תרועה, אבל במשך כל הקדנציה אף אחד לא שמע אותו, והוא התעורר חצי שנה לפני הבחירות".

גיטרמן לא נשאר חייב ותקף בחריפות גם את ולדמיר גרשוב שחבר לכצנלסון ואמר "הציבור שואל למה אין קאנטרי ברובע יג', וסניה כצנלסון מבטיח שיהיה, הבעיה היא שגרשוב עמד במשך חמש השנים האחרונות בראשות חברת החברה לפיתוח אשדוד ומנע את התקדמות הקאנטרי, זה היה בידיים שלו בלבד".

לסיום התייחס ליברמן להיותו יו"ר ועדת תכנון ובניה ולשאלת רבים בנוגע להבטחה הגדולה "דירות לצעירים" ואמר "מצאנו את הפיתרון לזה, והוא הסכם הגג שיוסיף לאשדוד 30 אלף דירות חדשות מותאמות בגודל ובמחיר עבור הצעירים שלזה התנגדו באופוזיציה, וזה לא לוקח יום או יומיים, והציבור חייב להבין את זה, אנחנו כבר מס' שנים עובדים על זה, והנה עכשיו אני יכול לומר שגג עוד ארבעה חודשים יפתח המכרז ברובע פארק לכיש על 3,000 דירות לזוגות צעירים במחיר סביר, קצת סבלנות זה ישתלם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך