הפועל אשדוד בכדוריד פתחה בניצחון את גביע ווינר

המחזור הראשון בגביע ווינר ע"ש משה מויזס רש נערך בשישי. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד גברה 21:27 על הפועל ר"ג. המחזור השני ייערך בשבוע הבא - בבית ג' - הפועל אשדוד תארח את מכבי סרוגו ראשל"צ.
הפועל אשדוד בכדוריד פתחה בניצחון את גביע ווינר
התחילו טוב. הפועל אשדוד

התחלה ב"יד ימין" לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד במחזור הראשון בגביע ווינר ע"ש משה מויזס רש שנערך ביום בשישי. הפועל אשדוד ניצחה 21:27 את הפועל ר"ג. במשחק הצטיין – תום שם טוב עם 14 עצירות, טל הרשקוביץ כבש 8 שערים.

במשחקים נוספים א.ס SGS רמה"ש הרשימה כשניצחה בחוץ את מכבי קרית מוצקין 20:34 (הצטיין שוער רמה"ש אדם סאביץ' יחד עם המקשר מילאן פאבלוביץ'). א.כ נס-ציונה גברה על מ.כ חולון 27:31 (המקשר הבוסני של נ"צ אליס ממיץ' והפיבוט דדי פרץ הצטיינו בהתקפה, נועם אטישקין בחלק ההגנתי). מ.כ באר שבע, העולה החדשה לליגת העל, אירחה את בני הרצליה שניצחה 33:37 והבטיחה את עלייתה לחצי הגמר בעקבות הודעתה של מכבי ת"א שלא תשתתף במפעל (הרצליה תפגוש בחצי הגמר את העולה מבית א').

המחזור השני ייערך בשבוע הבא – בבית ג' – הפועל אשדוד תארח את מכבי סרוגו ראשל"צ (שני, 20:00, מקיף ט'). בבית ב' – מ.כ חולון תארח את עירוני רחובות (שלישי, 20:00, קציר חולון), בבית ד' – א.ס SGS רמה"ש תארח את הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ (שלישי, 19:30, אורנים).  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך