הליגה נפתחת בשבת. איבנצ'יץ' הצטרף לאימונים, בן זקן בספק

החלוץ הקרואטי הגיע והתאמן, אבל לא יהיה בסגל מול בני יהודה בשבת. טום בן זקן נטש את האימון בגלל פציעה והוא בספק גם גיל כהן לא התאמן בגלל פציעה. מילבסקי: "יש לנו סגל שחקנים טוב וצעיר עם פוטנציאל גדול״.
הליגה נפתחת בשבת. איבנצ'יץ' הצטרף לאימונים, בן זקן בספק

שבת, 18.00, איצטדיון הי"א תפתח ליגת העל בכדורגל לעונת 2018-2019, כשמ.ס אשדוד תשחק בבית מול בני יהודה.

על פי האימון המסכם ייתכן מאוד שהמאמן בובי מילבסקי יישחק עם 3 בלמים, כשניר ברדע יפתח כבלם שלישי. יחד עם זאת מילבסקי כבר הפתיע בעבר כשתירגל באימון המסכם הרכב אחד ושינה את חלקו במשחק עצמו.

בן זקן בספק. מילבסקי מתרגש.

שני המגנים שאמורים היו לפתוח, בספק. טום בן זקן הקפטן שסבל מפציעה, ניסה להתאמן באופן מלא, אבל נטש את האימון בגלל כאבים. ייתכן שיישחק מול בני יהודה לאחר שיקבל זריקה. גם גיל כהן שאמור היה לשחק כמגן שני, לא התאמן בגלל פציעה. מחר לפני המשחק יתבהר הכל.

מי שנכח באימון הוא שחקן הרכש החדש יוסיפ איבנצ'יץ' שכבר התאמן בנפרד. הוא לא יישחק בשבת מול בני יהודה והתקווה היא שייכנס לכושר לקראת מכבי חיפה במחזור השני, גם באופן חלקי.

איבנצ'יץ' ועזור המאמן סטויונבסקי. מחכים לו במחזור השני.

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני המשחק אמר המאמן בובי מילבסקי: "אני מתרגש, זה ברור. היו לנו רגעים טובים ופחות טובים בהכנה, יש בעיות שעוד נצטרך לפתור כמובן אבל בשבועות האחרונים עבדנו על זה הרבה ואני בטוח שהשחקנים שלי מוכנים למשחק. המטרה שלנו כמועדון וכצוות מקצועי, הייתה הליגה לאורכה ולא רק המשחק הראשון. אנחנו יודעים שאנחנו לא הקבוצה הטובה ביותר בליגה, אבל אנחנו יודעים גם שיש לנו סגל שחקנים טוב וצעיר עם פוטנציאל גדול״.

השוער יואב ג'ראפי: "אני מאמין שתהיה פה קבוצה טובה, נבנו מחדש עם מאמן חדש ואני מאמין שתהיה עונה טובה כי יש פה הרבה פוטנציאל. תמיד משמעותי לנצח, אנחנו רוצים לפתוח ברגל ימין״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך