הסתיים משבר רובע ט"ו: רק 200 יחידות דיור ייבנו ב"מתחם המריבה"

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, נפגש היום עם נציגי הרובע וסיכם עימם על צמצום דרמטי ביחידות הדיור שייבנו ב"מתחם המריבה". במקום 750 יח"ד שתוכננו במקור, ייבנו רק 200 יח"ד, וגם מהלך זה יתבצע בתיאום מלא מול דיירי הרובע
הסתיים משבר רובע ט"ו: רק 200 יחידות דיור ייבנו ב"מתחם המריבה"

תושבי רובע ט"ו יכולים לנשום לרווחה ולחזור לחייך, בזכות מהלך דרמטי שהתרחש הערב (חמישי) ומפורסם באופן בלעדי באתר החדשות המוביל בעיר "אשדוד אונליין".

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, קיים מפגש ארוך עם נציגי הרובע, ביניהם חבר המועצה אלון חסן, והגיע עימם להבנות סביב היקף הבנייה במתחם המדובר סמוך לבית הספר "אופק".

כזכור, הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום, בראשות דוד לפלר, החליטה לא מכבר להפקיד תוכנית להקמת מתחם מגורים הכולל מבני מגורים בהם כ-750 יחידות דיור, לצד שטחי מסחר ומבני ציבור באשדוד. במרכז המתחם, תוכנן לקום פארק ציבורי שיתפרס על שטח של 17.5 דונם. מדובר במתחם שעמד במוקד הסערה, בשל התנגדות של חלק מתושבי רובע ט"ו.

ד"ר לסרי פעל מאחורי הקלעים שבועות ארוכים כדי למצוא פתרון לבעיה, ורק היום נרשמה פריצת דרך משמעותית. במהלך המפגש הוחלט כי התושבים יהיו מוכנים לקבל בנייה של 200 יח"ד בלבד, כאשר גם המהלך התכנוני יתבצע בשקיפות ובליווי של נציגי הדיירים. מעבר לכך, העירייה תבצע מספר פעולות נוספות כדי למנוע עומסים ולהקל על תושבי הרובע. העירייה תפעל לשנות את ההחלטה המקורית של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, וזה יקרה בימים הקרובים.

נציגי הרובע הודו לראש העיר לאחר הישיבה המוצלחת ואמרו לו: "ידענו שנמצא את הדרך שכולם יהיו מרוצים, ואנחנו שמחים שזה מאחורינו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך