גדי קינדה החל באימוני כדור

התקווה היא שבמחזור השלישי מול באר שבע יחזור לסגל. בשבת תגיע בני יהודה (18.00, איצטדיון הי"א) למחזור פתיחת העונה. החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' טרם הגיע לארץ, יהיה בסגל מול מכבי חיפה, במחזור השני.

בשורה טובה למ.ס אשדוד, גדי קינדה קשרה של הקבוצה שנעדר מסיום העונה שעברה, עשוי להיות בסגל הקבוצה במשחק מול הפועל באר שבע, במחזור השלישי. אשדוד תפתח בשבת (18.00, איצטידון הי"א) את העונה מול בני יהודה.

קינדה החל באימונים עם כדור וזו בשורה מאוד חשובה מצידו של הקשר שעד לאחרונה עוד סבל חלקית מכאבים. שיפור יש גם במצבו של תום מונד שגם הוא טרם התאמן בצורה מלאה עם הקבוצה. גיל כהן, שעשוי לפתוח בהרכב כמגן, חזר אף הוא לאימונים והוא כשיר למשחק.

החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ', שסיכם בקבוצה אתמול, רביעי, טרם הגיע לארץ. הוא לא היה בתכנון למשחק פתיחת העונה מול בני יהודה. הוא יגיע בימים הקרובים ויהיה ככל הנראה בסגל מול מכבי חיפה, במחזור השני. מי שכן החל להתאמן עם הקבוצה הוא חלוץ קבוצת הנוער מוחמד כנען, שיכול לשחק גם בקבוצה הבוגרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך