נהג המשאית שחלה בסוכרת יכול לחזור לחייך

נהג משאית אשר חלה במחלת הסוכרת, יקבל מהמוסד לביטוח לאומי גמלה חודשית למשך כל ימי חייו.
נהג המשאית שחלה בסוכרת יכול לחזור לחייך

מ', תושב אשדוד אשר פרש מעבודתו לאחר שחלה במחלת הסוכרת, יזכה לגמלה חודשית מהביטוח הלאומי למשך כל ימי חייו. החולה הגיע למשרד עורכי הדין גונטמכר הילל-טבול לקבלת ייצוג משפטי, לאחר שנדחה מספר פעמים על ידי המוסד לביטוח לאומי, בטענה כי לא איבד את כושר עבודתו ברמה הנדרשת לשם קבלת קצבה חודשית.

מחלת סוכרת (הכוללת פגיעה באיברי מטרה) מוכרת על ידי המוסד לביטוח לאומי ומופיעה בספר התקנות "קביעת דרגת נכות", כאשר שיעור הנכות נקבע על ידי הוועדה הרפואית בהתאם למידת חומרתה של המחלה והסיבוכים הנלווים.

עו"ד איגור גונטמכר ועו"ד מאיר הילל-טבול, הפנו את מ' לרופאיו המטפלים בקופ"ח לשם עריכת מספר בדיקות נוספות, אשר יש בכוחן להשפיע על החלטת המוסד לביטוח לאומי שעה שנקבעת דרגת הנכות.

לאחר ביצוע הבדיקות הנדרשות הוגשה על ידי משרד עורכי הדין תביעה לביטוח לאומי אשר כללה בין היתר את הטענה, כי בשל מצבו הרפואי מ' מתקשה לתפקד, איבד את כושר עבודתו ואינו מצליח לשוב למעגל העבודה ולמצוא כל עבודה נוכח מגבלותיו, ומשכך יש לראות בו כמי שאיבד לצמיתות את כושר עבודתו.

עוד נטען, כי כתוצאה ישירה מחוליו וחרף הטיפולים הרפואיים האינטנסיביים והרבים שעבר, לא חלה, למרבה הצער, ההטבה המצופה במצבו, ומ' אשר סובל היום, ימשיך לסבול לשארית חייו, מהפגיעות ומההגבלות בכושר עבודתו.

מ' ניגש למספר ועדות בביטוח לאומי ולאחר הליך ממושך ועיקש שניהל משרד עורכי דין גונטמכר הילל-טבול, אל מול הועדות הרפואיות במסגרת ענף נכות כללית, "בא לציון גואל" ומ' קיבל את הנכות המגיעה לו לצורך קבלת קצבת נכות חודשית.

בשלב ראשון מ' קיבל מענק בסך של עשרות אלפי שקלים, ובהמשך יזכה לקצבה חודשית עד תום תוחלת חייו. למען הזהירות יצוין, כי סכום קצבת הנכות נובע מדרגת אי כושר, מהנכות הרפואית, מהרכב המשפחה ומההכנסות של התובע ושל בן/בת הזוג מעבודה ושלא מעבודה. הרכב המשפחה כולל עד שני ילדים, שאינם מקבלים גמלה בזכות עצמם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך