בעקבות האב

העשייה במשפחת סיטבון היא ב-די.אנ. איי * לאחר שהאב רוג'ה היה פעיל בתעשייה האווירית במשך 48 שנים ובעל תפקיד בכיר בוועד, מתמודדת הבת קרן סיטבון (39), על תפקיד נציגת הממ"שים (אקדמאים) של אלתא * קרן: "אחרי שנים של עשייה ציבורית לא פורמאלית למען העובדים באלתא ובתעשייה אווירית, החלטתי להציג את מועמדותי לתפקיד".
בעקבות האב

אין רבים בתעשייה האווירית שלא מכירים את שמו של רוג'ה סיטבון, מי שהיה מנהל תחבורה בתעשייה אווירית, יו"ר סקטור הפקידים וחבר ועד מוביל במשך 48 שנים. עכשיו הגיע הזמן להכיר את דור ההמשך, קרן סיטבון, הבת, שמוכיחה שבמשפחת סיטבון העשייה היא ב-די.אנ.איי ובימים אלה מתמודדת על תפקיד נציגת ועד הממ"שים (אקדמאים) באלתא.

קרן, אם לשלושה ילדים גדולים, נמצאת כבר 18 שנה בתעשייה האווירית, מתוכן 8 שנים באלתא אשדוד. קרן מסבירה את הרצון להתמודד לתפקיד: "אחרי שנים של עשייה ציבורית לא פורמאלית למען העובדים באלתא ובתעשייה אווירית, החלטתי להציג את מועמדותי לתפקיד. פיתחתי קשרים חברתיים וקשרי עבודה שנוצלו למען העובדים, בכל הרמות ובכל המגזרים. זה הזמן הנכון לניצול יכולותיי אלה לטובת הממ"שים באלתא על מנת לקדם נושאים החשובים לנו".

קרן סיטבון או כמו שכולם מכירים ומכנים אותה "הבולדוזר", משמשת כיום כאחראית רישיונות ביחידת הפיקוח על הייצוא באלתא. המדובר באישה שכל מי שמכיר אותה מעיד על יושרה ואמינותה, שתי תכונות אופי שמאפיינות אותה. המדובר באישה חזקה מאוד שנאבקה ונאבקת למען המגזר שלה ויעידו על כך רבים מחבריה שנעזרו בה.

כמו כן, קרן בעלת מקובלת חברתית, כזו שמכירה את תשתיות הארגון לאורכן ולרוחבן. היתרון הבולט שלה על פני המועמדים האחרים הוא היכרות תחום משאבי אנוש וזכויות העובד. במילים אחרות, השנים הרבות והקשרים החשובים שלה מדברים בעד עצמם.

קרן כאמור הינה דור ממשיך לאבא מוביל בוועד העובדים של התע"א. במשך שנים קרן ינקה מבית פוליטיקה. קרן: "זה משהו שזורם אצלי בעורקים, יש לי רגישות לסביבה, יש לי יכולת השפעה בצמרת הבכירה של אלתא בפרט ובתע"א בכלל". הקשרים החברתיים אותם יצרה במשך 18 שנות עבודתה, עוזרים לה כבר היום לקדם ולתרום לסקטור הממ"שים (מוסמכי מדעים שונים) בפרט ולכלל עובדי אלתא בכלל. האני מאמין של קרן הוא: "חשיבה חדשה תביא למציאות בריאה".

קרן עצמה מאוד מאמינה סיכויים שלה. היא כבר חרטה לעצמה את המטרות החדשות אותן היא מתכוונת לשנות בכהונתה, אם וכאשר תחבר. קרן: "בדעתי לקדם קורסים מקצועיים מרוכזים לצבירת שעות גמול באלתא. הגדלת מכסת הקביעות ומכסת דרגות לממ"שים. הרחבת נציגות וראשות ועדות של אנשי אלתא בוועד העובדים הכללי של תעשייה אווירת וקידום ביצוע פעילות חברתית בדרום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך