הרב חיים פינטו ערך סיור ב"בית הזיקוק"

לקראת חודש הרחמים והסליחות, הרב הראשי של העיר אשדוד רבי חיים פינטו, ערך סיור במפעל "בית זיקוק", יחד עם ראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן
הרב חיים פינטו ערך סיור ב"בית הזיקוק"

ראשי חברת "בית זיקוק" ואחראי חדר האוכל והקייטרינג, קיבלו בחמימות את רבה הראשי של אשדוד הרב חיים פינטו וראש המועצה הדתית הרב עובדיה דהן, לביקור רשמי בסיור במקום לקראת חודש הרחמים והסליחות.

עם כניסתו של רבי חיים פינטו למפעל, ניגשו בתחילה למטבח הראשי, שם ערך סיור במטבח של המפעל כשמשגיח המפעל ר' שלמה ישראלי, עונה בהרחבה על כל שאלותיו של הרב הראשי בדבר תחום הכשרות במקום.

במטבח הגדול קיבל פירוט מקיף מהמשגיח על האגף הבשרי והחלבי בנפרד. הרב פינטו ציין לשבח את עבודתו של המשגיח, אשר עומד כחומה בצורה ובעין פוקחת אחר כל מוצרי המזון, הן בבשר והן בחלב, כשהכל נמצא בהפרדה מלאה כולל מקררי המזון. הרב פינטו עבר על קלסר הדוחו"ת, בה מופיעים התעודות והרישומים של מוצרי המזון השונים הנכנסים למפעל וציין שאכן ב"ה הכל עומד לפי התקנות שבמחלקה.

משם המשיכו הרב פינטו ופמלייתו לכיוון בית הכנסת, שם מתפללים העובדים בזמני ההפסקה, במקום קיים ספר תורה כך שגם תפילת שחרית אפשר להתפלל במקום.

משם המשיך לחדר האוכל, שם נפגשו נציגים של החברה שקידמו את פניו בברכת ברוכים הבאים, תוך כדי שנצלו את ההזדמנות בבקשה לקבל את ברכת הרב פינטו לקראת השנה החדשה שברכם בחביבות רבה בשנה טובה ומבורכת.

הרב הראשי שמע בסקירה קצרה על פעילותה של חברת "בית זיקוק", כאשר הפעולה העיקרית בעיבוד הנפט היא הזיקוק. נציגת המפעל ביקשה באופן מיוחד את ברכת הרב הראשי שליט"א, לקראת הפתיחה של האתר החדש שבמפעל ואכן בירך שיראו ברכה במעשי ידיהם, והוסיף בדבריו גם את נושא שמירת וקדושת השבת שתישמר כראוי במפעל חשוב זה, ורק במקרים של דחיפות כמו פיקוח נפש יש להקל בעשיית מלאכה, ואמר: "וודאי זכות סגולת ושמירת השבת תגן על העובדים ומשפחותיהם". בסיום, בירך הרב חיים פינטו את מנהל המפעל, ראשי המפעל והעובדים בברכת שנה טובה ומבורכת וברכה והצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך