הפוד טראק מגיע ל"ביג פאשן": טברנה על גלגלים וחגיגה של מנות טעימות במיוחד

השף גיא פרץ, מוביל מגמת הפוד טראק בישראל, גדל באיזור א' באשדוד וחוזר אליה בחגיגה ים תיכונית עם זוכה "מאסטר שף" יהודה עמר, בטראק שמוקדש כולו לעיר אשדוד ב"ביג פאשן".
הפוד טראק מגיע ל"ביג פאשן": טברנה על גלגלים וחגיגה של מנות טעימות במיוחד

השף גיא פרץ, מוביל מגמת משאיות האוכל בארץ, מגיע אלינו ל"ביג פאשן" אשדוד והוא לא מגיע לבד. פרץ יארח בטראק משותף את יהודה עמר, זוכה "מאסטר שף", באירוע של אוכל איכותי וחוויה קולינרית. החגיגה של השף המצליח וזוכה "מאסטר שף" המוערך תיארך בימים ב'-ד' בתאריכים 27-29/8 משעה 17:00-23:00במתחם הביג. המתחם יכלול משאיות אוכל מעוצבות ואת הטראק המשותף של צמד השפים, ויארח עוד 5 משאיות אוכל סביבם, שיכללו שפים מצליחים נוספים. "כל טראק יהיה עם סגנון אחר ומנה מפתיעה", אומר גיא פרץ.

 

את הסבב הארצי הוא פותח בחדרה בהרצה ראשונה, ומיד לאחר מכן הוא מגיע אלינו לעיר אשדוד, אז תכינו את החך. בכל עיר שבה פרץ ועמר יבקרו במסגרת הסבב, הם יגיעו עם תפריט מיוחד שתואם למקום ושפים שיתחלפו בכל שבוע. הקונספט של האירוע הקולינרי באשדוד יהיה על טהרת הים תיכוני ובין היתר, התפריט יכלול דגים וקולינריה מקומית. "הכל בסטנדרט גבוה של חומרי גלם איכותיים, טבחים שמכינים הכל על המקום, צלחות יפה, מנות גורמה, לא עוד פסטיבל של נקניקייה או תפוח אדמה", אומר השף פרץ.

 

אם אתם דואגים כי זה הולך לעלות לכם יקר אז אל חשש, במחיר הוגן של עד 35 שקלים למנה תוכלו ליהנות מחוויה של טעמים שתהא פתוחה לקהל הרחב באשדוד. "אני מת על אשדוד, זה הקהל שלי, הוא אוהב ויודע להעריך אוכל טוב אני קורא להם לבוא וליהנות מקולינריה איכותית על גלגלים", אומר בהתרגשות השף פרץ.

האהבה שלו לאוכל היא ככל הנראה בגנים, אחרת איך תסבירו שהוא דור שלישי למשפחה של שפים, כאשר הוא בעצמו כבר מעל לעשרים שנה בתחום: "אני אוהב חולם ומכור לקולינריה, כל יום מרגש אותי מחדש". על החיבור עם עמר זוכה מאסטר שף הוא אומר: "אנחנו מחוברים קולינרית, עובדים על קו דומה, מטבח מרוקאי עכשווי עם יסודות עמוקים של קולינריה מהבית".

החגיגה שמביאה את חו"ל לישראל תארח את הפסטיבל הקולינרי הנודד, בעוד כ-20 מקומות נוספים בארץ, את כל הפרטים ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק של השפים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך