מעל 150 אלף אשדודים נחשפו לתוכנית הבוקר של "רדיו אשדוד אונליין LIVE"

המספר העצום הזה נחשף בפחות משבוע, בשידורי הבכורה ההיסטוריים של "רדיו אשדוד אונליין LIVE", בתוכנית הבוקר של שי מלול "בוקר טוב אשדוד", המשודרת כל יום בעשר בבוקר * כבר בתוכנית הראשונה חשפה ענבל אור שהתארחה באולפן כי חוותה "מוות קליני" * יום לאחר מכן בתוכנית, אישר ראש מינהל החינוך אריה מימון: "אני לוקח אחריות על פרשת החינוך המיוחד" * הדבר הבא בתקשורת באשדוד יצא לדרך, בקרוב לוח שידורים מלא.
מעל 150 אלף אשדודים נחשפו לתוכנית הבוקר של "רדיו אשדוד אונליין LIVE"
צוות השדרנים המוביל ב"רדיו אשדוד אונליין לייב"

"חוויתי מוות קליני והאל העביר לי בו מסר". כך חשפה בלעדית ענבל אור, אשת הנדל"ן לשעבר, בתוכנית הבוקר של שי מלול "בוקר טוב אשדוד", "ברדיו אשדוד אונליין LIVE" המשודר בדף הפייסבוק של אשדוד אונליין. מיום ראשון החל לפעול הרדיו שעושה היסטוריה בתקשורת באשדוד, רדיו אינטרנטי, שהוא למעשה הדבר הבא.

מעל 150 אלף אנשים חושבים כך. זה המספר העצום שנחשף בחמישה ימי שידורים ראשונים, מספר שמלמד על כך שיש ביקוש לרדיו שישדר ב-LIVE באינטרנט.
ענבל אור הייתה הראשונה לעלות לשידור ולהגיע לאולפן בתוכנית הפתיחה. היא התארחה בתוכנית וסיפרה כי שיווקה את כל הדירות וכי "לא גנבתי. ואם יש מישהו שטוען שגנבתי ממנו, אני מבקשת שיופיע". אור סיפרה עוד על מצבה הקשה: "היו לי 200 מיליון שקלים בבנק ועכשיו אין לי 50 שקלים בארנק".

כבר למחרת המשיכה החשיפה ב"רדיו אשדוד אונליין LIVE" כשאריה מימון, ראש מינהל חינוך בעיריית אשדוד, אמר בתוכנית: "בנושא החינוך המיוחד, זו טעות שלי, אני לוקח את האחריות על הפרשה הזו, טעיתי בשיקול הדעת בעניין הרגיש הזה".

מימין: מנכ"לית חטיבת ג' תקשורת יהודית ויצמן, ענבל אור ושי מלול.

“רדיו אשדוד אונליין LIVE" עוסק בכל מה שקורה באשדוד ומביא חשיפות בלעדיות כפי שקרה בשבוע החולף. לדוגמא בתוכנית ביום שלישי סיפר אחיו של יוחאי אלקיים שטבע כשניצל להציל בחורה שטבעה בחוף המצודה, הרב אבישי אלקיים, כי זו הטרגדיה השנייה במשפחה כשגיסו נפטר אף הוא בתאונת דרכים לפני שנתיים. בת זוגו של יוחאי ז"ל, אווה בן לולו, שאף היא התראיינה אמרה: "אני לא יודעת איך אמשיך בלעדיו".

תוכנית הבוקר של "רדיו אשדוד אונליין LIVE", היא רק תוכנית הבכורה. בקרוב יהיה לוח שידורים מלא עם רצועות שידור בכל תחום: ספורט, תרבות, נדל"ן, בילוי, סאטירה וכדומה. ללא ספק מדובר בדבר הבא בתקשורת. אל תישארו בחוץ. הצטרפו לדף הפייסבוק "אשדוד אונליין" וקבלו קישור לפני כל עלייה לאוויר של אחת מתכוניות רדיו אשדוד אונליין LIVE.

שי מלול אמר בשידור הפתיחה של הרדיו: "זהו ללא ספק רגע היסטורי לעיר אשדוד – היום אנחנו חונכים את תחנת הרדיו הראשונה בתולדות העיר, וההתרגשות היא גדולה. לאחר שבועות ארוכים של הכנות ועשייה בלתי פוסקת, רדיו אשדוד אונליין לייב, יוצא לדרך וצפוי להפוך לכלי התקשורת הכי משמעותי והכי עדכני בעיר המדהימה שלנו, עם דיווחים בזמן אמת ועם נבחרת שדרנים יוצאת מגדר הרגיל. מדובר בעוד הישג משמעותי לקבוצת ג' תקשורת, שהפכה לחזקה והמשמעותית ביותר בעיר אשדוד. הבן הבכור – עיתון המגזין אשדוד, הוכתר לא מכבר במשאל מיוחד כמקומון הטוב והמעניין במדינה. אתר החדשות אשדוד אונליין הוא אתר החדשות המוביל והעדכני בעיר עם למעלה מ-300 אלף כניסות בכל חודש, ועכשיו רדיו אשדוד אונליין לייב יוצא לדרך".

מלול אמר עוד: "לעשייה הגדולה הזו יש שותפים רבים, ובראשם ג'קי בן זקן, שעומד בראש כל המערכת המדהימה הזו, ומאפשר לכולנו להגשים את החלומות המקצועיים שלנו לטובת תושבי אשדוד. ג'ק כהן, מנכ"ל הקבוצה, האיש שמנהל את כל המערכות המורכבות ביד רמה וברגישות גדולה, ראוי אף הוא לכל התשבחות. מנכ"לית קבוצת ג' תקשורת יהודית ויצמן, שבעצם מובילה את המהפכה התקשורתית בעיר אשדוד עם הרבה מאוד יצירתיות וחדשנות, ובעיקר לב ונשמה בלתי נגמרים. הרצל שטרית שהוביל בפועל את הקמת האולפן המרשים הזה שעומד בסטנדרטים המקצועיים הכי מובילים במדינה. המפיקה הראשית של הרדיו אליה שטרית, האיש הטכני החרוץ נתנאל פראינטי ולכל האחרים שסייעו ועזרו כדי שתחנת הרדיו אשדוד אונליין לייב תעלה לאוויר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך