ממ"ק ראש העיר החרדי: "אני נגד כפייה – אשדוד לא תהיה בית שמש"

במהלך ראיון שקיים הבוקר אבי אמסלם משס עם שי מלול בתכנית הבוקר של רדיו אשדוד אונליין, התייחס ממלא מקום ראש העיר לסוגייה הבוערת שמעסיקה את האשדודים והפתיע בתגובתו הפשרנית למשבר השבת
ממ"ק ראש העיר החרדי: "אני נגד כפייה - אשדוד לא תהיה בית שמש"

תכנית הבוקר של רדיו 'אשדוד אונליין LIVE' בהגשת שי מלול מספקת מדי יום כותרות מעניינות לציבור תושבי העיר, וכמו בכל בוקר בשבוע האחרון גם היום קיבלנו הפתעה גדולה לאחר שאבי אמסלם ממלא מקום ראש העיר מטעם שס התבטא בעניין מלחמות הדת באשדוד.

אבי אמסלם הגיב לשאלתו של המרואיין ואמר "כואב לי לראות את ממדי השנאה נגד חרדים באשדוד, אתה מסתכל על אוטובוסים ופרסומים שונים וקורא הסתה, איך המועמד הזה הולך להילחם עם קבוצה באוכלוסיה, זה קשה כי ככה מנסים להביא הרס וחורבן לעיר שמרקם החיים שלה הוא יוצא דופן".

אמסלם התייחס לטענות על כפיה דתית בעיר ואמר "אני בעד להילחם בדרכים המקובלות, אבל אני נגד כפייה, אני נגד כוח, אני נגד דעתנות, לכן אני אומר שתמיד יש את ההידברות. והיה משבר שנקלעו אליו, והחכמה הייתה לעצור ולראות איך אנחנו חיים באותה אחדות באותו מרקם חיים יפה, וזה מה שקרה".

ממלא מקום ראש העיר התייחס גם לסיסמה שרצה באשדוד ומפחידה את התושבים שהעיר אשדוד תהפוך לבית שמש ואמר "אשדוד לא תהיה בית שמש לעולם, יש פה ראש עיר מצויין הוא יצא ממשבר ענק שניסו להכניס אותו, הוא יצא מכאוס ענק ביד רמה, הגיעו מנהיגים ארציים לעיר כדי להתסיס, זה לא צלח כי זה לא העיר שלנו ולא התרבות שלנו" סיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך