צפו בתיעוד: תאונה קשה בכביש אשדוד – אשקלון

תאונה קשה התרחשה בכביש אשדוד - אשקלון בלילה שבין ראשון לשני והוא תועד גם במצלמות של חברת נתיבי ישראל - צפו בוידאו שתיעד את התאונה הקשה
צפו בתיעוד: תאונה קשה בכביש אשדוד - אשקלון

לפני מספר ימים דיווחנו על תאונה קשה שארעה בכביש אשדוד – אשקלון שבמהלכה נפצעו 2, בהם: גבר כבן 30 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, לאחר שהיה לכוד ברכב. וגבר כבן 30 במצב בינוני עם חבלה בגפיים.

האירוע הקשה נוטר וצולם גם במרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל, שמשון חנוך, מנהל האזור בחטיבת תפעול ואחזקה של 'נתיבי ישראל' התייחס לתאונה הקשה: "מקרה זה הינו דוגמא חיה כי הסך דעת רגעי עשוי לגרום לאירוע קטלני. אנו בנתיבי ישראל בונים ומתחזקים תשתיות דרכים ברמות הגבוהות בעולם אך לגורם האנושי המהווה 98% מתאונות הדרכים אין תחליף וחובת כל אחת ואחד לזכור זאת בכל רגע נתון בו אוחזים בהגה".

חנוך פנה לנהגים ואמר: "קחו אחריות ואל נא הפנו אצבע מאשימה. זיכרו כי מדובר בחיים שלכם והסובבים אתכם. רגע קטן של התעסקות שאינה בנהיגה עשוי לגבות הרס משפחות לעד. אנא עזרו לנו להציל חיים בדיווח על מפגעי דרך אל מרכז ניהול התנועה הלאומי של נתיבי ישראל 2120*"

צפו בסרטון:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך