"בשלטון האפרטהייד בדרום אפריקה המיעוט כפה את דעתו על הרוב"

אלי נכט שעומד בראש רשימת "עתיד אשדוד", אמר את הדברים הקשים ברדיו "אשדוד אונליין LIVE", בתוכנית הבוקר של שי מלול. "בוקר טוב אשדוד". בתגובה אמר הפעיל החרדי שניר אלמליח: "הסבא והסבתא שלו היו מוכנים למות בכדי לשמור מצוות".
"בשלטון האפרטהייד בדרום אפריקה המיעוט כפה את דעתו על הרוב"
נכט. מיעוט לא יכפה על רוב.

דברים קשים נאמרו היום, רביעי, בתוכנית הבוקר של שי מלול : "בוקר טוב אשדוד", "ברדיו אשדוד אונליין "LIVE", על ידי אלי נאכט מועמד למועצת העיר אשדוד ברשימת "עתיד אשדוד". נאכט השווה בין המיעוט החרדי באשדוד למה שארע באשלטון האפרטהייד בדרום אפריקה.דעתו

נאכט אמר בין הייתר: "בשלטון האפרטהייד בדרום אפריקה. המיעוט כפה את דעתו על הרוב. בשום מקום שבו המיעוט כפה את דעתו על הרוב לא יצא מזה משהו טוב. ההורים שלי צריכים לשבת בשבת מול ארבע קירות בבית כי אין להם רכב כי אשדוד סגורה בשבת?".

אגב נאכט שמייצג גם את ציבור העולים מחבר העמים ביקר את הרשימות האחרות שמייצגות את הציבור הזה ואמר: "אני חושב שצריך לדעת מתי לפרוש. לפנות את המקום. יש דור משכיל וצעיר עם אמביציות. איזה אמביציות יש לאדם בן 75?"

מי שהגיב לדבריו של נאכט על הציבור החרדי היה שניר אלמליח, פעיל ציבור חרדי מוכר: "כנראה שמשהו השתבש בדעתם של אנשים. מה הם חושבים שהציבור ילך אחריהם? מי אמר שיסגרו את אשדוד בשבת? חרדים באים לאשדוד דווקא בגלל השילוב. הסבא והסבתא של אלי נכט היו מוכנים למות בכדי לשמור על המצוות. דבריו הם בדיוק כמו מי שמחבק את האויב".

https://www.facebook.com/ashdodonline/videos/446970455791230/?notif_id=1534921551224417&notif_t=live_video_invite

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך