אחיו של יוחאי אלקיים: "זו טרגדיה שנייה של המשפחה" – צפו

הרב אבישי אלקיים, אחיו של יוחאי אלקיים שטבע והובא למנוחות ביום שני, סיפר בתוכנית "בוקר טוב אשדוד", של שי מלול, ברדיו אשדוד אונליין LIVE, כי זו הטרגדיה השנייה במשפחה לאחר שגיסו, נהרג בתאונת דרכים. הרב אלקיים: "שאנשים לא ייכנסו לחוף לא מוכרז. הזהרו לנפשותיכם".
"בדיוק ביום שישי הוא החליט שהוא מציע נישואים לחברה שלו"

"זו טרגדייה שנייה במשפחה שלנו. הכאב הוא עצום". כך סיפר הבוקר, שני, הרב אבישי אלקיים, אחיו של יוחאי אלקיים שטבע כשהוא מנסה לציל צעירה. כזכור נכנס יוחאי אל הים בחוף מצדה על מנת לסייע לצעירה שהחלה לטבוע, אך למרבה הצער הוא נסחף וטבע למוות, בעוד הצעירה ניצלה בזכותו.

אחיו, הרב אבישי אלקיים, שאסף כוחות בכדי לתאר את אחיו סיפר בתוכנית הבוקר "בוקר טוב אשדוד", של שי מלול, ברדיו אשדוד אונליין LIVE, כי גיסו נפטר אף הוא בתאונת דרכים. אבישי סיפר כי יוחאי היה עבור אחייניו שנותרו ללא בא ואחותו שנותרה אלמנה מעין "אבא שני" ואדג להם ככל יכולתו.

האח אבישי ביקש להעביר מסר: "אני מבקש מכל מי ששומע שלא ייכנס לחוף לא מוכרז. הזרו לנפשותיכם. צריך לאכוף את זה. זה ימנע את האסון הבא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך