"בדיוק ביום שישי הוא החליט שהוא מציע נישואים לחברה שלו"

יוחאי ניסה להציל צעירה שנסחפה בחוף המצודה אך הים ניצח אותו והוא טבע למוות, הוריו בדרכם לישראל, הלוויתו של יוחאי ז"ל תתקיים בשעה 18:30 בבית העלמין באשדוד - אחותו ליאורה: "בדיוק ביום שישי הוא החליט שהוא מציע נישואים לחברה שלו"
"בדיוק ביום שישי הוא החליט שהוא מציע נישואים לחברה שלו"

טרגדיה קשה התרחשה אמש בחוף הים באשדוד לאחר שמאמן הכושר המוכר יוחאי אלקיים בן ה- 28 תושב רובע ה' באשדוד טבע למוות בגבורה לאחר שניסה להציל צעירה שנסחפה אל הים.

יוחאי אלקיים ז"ל היה מוכר מאוד בעיר בעיקר סביב מקצועו כמאמן כושר ומאבטח בנמל אשדוד, גם משפחתו שמתגוררת ברובע ה' מוכרת מאוד.

קרוביו מספרים כי הוא היה אמור להציע נישואין לבת זוגו במהלך השבוע הקרוב, אך הגבורה שלו והניסיון להציל חיים של אחרים שיבשו את תכניותיו, והוא נפטר כגיבור.

מבדיקת המשטרה לנסיבות המקרה בו טבע למוות צעיר (28) תושב אשדוד הערב עולה כי בשעת אחה"צ שהה הצעיר יחד עם אדם נוסף במקום ושיחק יחדיו מטקות. בשלב מסוים הבחינו כי צעירה שנכנסה למים, על אף שהחוף אינו מוכרז וללא שירותי הצלה, החלה מסמנת לעברם כי היא במצוקה. השניים ללא שהות נכנסו ל ים על מנת להצילה.

הצעירה ואחד הגברים שנקראו לעזרתך הצליחו לחלץ עצמם אל החוף ואילו הבחור השני החל נסחף. אופנוע ים של מצילי החוף הסמוך שהוזעק למקום על ידי יחידת השיטור הימי שהיו בדרכם למקום, ויחד עם גולש שנכח בקרבת האירוע החלו בפעולות לחילוצו והוא הועבר אל החוף שם החלו בפעולות מצילות חיים וצוות מד"א המשיך בביצוע פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה אל בית החולים.

אחות ליאורה סיפר לאתר וואלה: "שיחק מטקות, הוא ראה את הצעירה וקפץ ישר. הוא אהב לעזור לכולם, היה לו לב רחב, בדיוק ביום שישי הוא החליט שהוא מציע נישואים לחברה שלו. חיכינו כל כך לחתונה הזאת, כולם אוהבים אותו. אחי היה איש חברותי, תמיד דאג ותמיד עזר, אח עם לב גדול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך