החייאה מתבצעת על גבר שטבע בחוף הים באשדוד

כוחות ההצלה בעיר הוזעקו לחוף הים בעקבות דיווח על טביעה של צעיר כבן 30 שמצבו מוגדר אנוש, ומבצעים עליו החייאה ממושכת במקום
נחש הכיש צעיר ברגלו - מצבו בינוני
צילום: יעקב אלתר דוברות מדא

דיווח ראשוני – דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: מתנדבי איחוד הצלה סניף אשדוד בהחייאה על גבר כבן 30 שנמשה מהמים ללא הכרה בסמוך לחוף המצודה באשדוד. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש. נסיבות האירוע בבדיקה.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: בהמשך להחייאה על צעיר שטבע באשדוד – דניאל בוקובוזה חובש שהגיע לזירה ברכב השטח של איחוד הצלה סיפר: "יחד עם חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על הצעיר שנמשה מהמים ללא דופק ונשימה. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

דוברות מד"א : בשעה 16:48 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על טביעה בחוף המצודה באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בגבר כבן 30. עדכון בהמשך.

צילום: ארכיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך