"אכניס למערכת החינוך את נושא הקיטוב – נמנע את השנאה שנוצרה בין המגזרים"

השיח והשנאה שמופץ ברשתות בתקופה האחרונה ע"י פעילים ומתמודדים בבחירות לרשות המקומית גרם לראש העיר לגבש תכנית במטרה לנסות ולמנוע את הדרדרות המצב שמא תגיע לבני הנוער והילדים במוסדות החינוך
"אכניס למערכת החינוך את נושא הקיטוב - נמנע את השנאה שנוצרה בין המגזרים"

לפני שעה קלה הסתיימה מסיבת עיתונאים שנערכה בלשכת ראש העיר לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, בה הציגו ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, וראש מנהל החינוך אריה מימון את ההישגים במערכת החינוך המקומית.

כמו כן השניים הציגו את המספרים החשובים של תלמידי העיר, מההשקעה במוסדות החינוך דרך הגידול האדיר החינוך המיוחד והמענה שניתן לכך, ועד כמות הזכאים והמצטיינים בבגרויות, כתבה מלאה על כך תפורסם בסוף השבוע בעיתון 'המגזין' אשדוד.

במהלך מסיבת העיתונאים חשף ראש העיר את האג'נדה והרצון שלו לקרב בין המגזרים בעיר, זאת בעקבות העמקת הקרע בין חרדים לחילונים בעיר ע"י מועמדים לראשות העיר כלשונו, במסגרת סירטונים שהופצו וקמפיינים שפורסמו.

ראש העיר אמר "אני מאמין שאני אבחר לראשות העיר שוב ואני מתכוון להכניס למערכת החינוך את נושא הקיטוב, אשדוד היא עיר תרבותית וצריך להפסיק את השנאה, בחודשים האחרונים יש התפרקות ומי שעוקב אחר השיח ברשתות זה מזעזע. בכל קנה מידה, לכן חייב להכניס את השיח למובדות החינוך למטרת הידברות, בכדי לקרב בין תושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך