ענבל אור: "חוויתי מוות קליני בו קיבלתי מסר מאלוהים"

ענבל אור שהתארחה בשידור הבכורה ברדיו אשדוד אונליין LIVE, בתוכנית הבוקר של שי מלול "בוקר טוב אשדוד", סיפרה בין היתר על המוות שחוותה ומדוע התקרבה לאל. אור: "אני מאמינה בעשרת הדברות לא גנבתי".
ענבל אור: "חוויתי מוות קליני בו קיבלתי מסר מאלוהים"

היום, ראשון, בשידור הבכורה של רדיו אשדוד אונליין LIVE, בתוכנית הבוקר של שי מלול "בוקר טוב אשדוד", התארחה ענבל אור, שחשפה כי עברה מוות קליני ובו קיבלה הארה אלוהית.

רדיו אשדוד אונליין LIVE, עלה בשידור היסטורי באינטרנט ואירח את אשת הנדל"ן לשעבר ענבל אור. אור סיפרה על מה שעבר עליה ובין הייתר גילתה כי "עברתי מוות קליני". אור סיפרה: "כשאשפזו אותי בכפייה וטענו כי אני חולה במחלת נפש, ירד לחץ הדם שלי וחוויתי מות קליני. באותם רגעים קיבלתי מסר מאלוהים. המסר עסק בלהפוך את הארץ הזה לארץ יפה יותר. לקרב אנשים לבורא עולם".

אור שהתייחסה גם להאשמות לכאורה בנוגע לאנשים שקנו ממנה נדל"ן ונורתו ללא תמורה אמרה: "שיבוא אדם אחד שקנה ולא קיבל. אני מאמינה באל ובעשרת הדברות. כתוב שם לא תגנוב. אני לא גנבתי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך