אחרון אחרון לא חביב

מ.ס אשדוד נוצחה בביתה על יד הפועל חדרה 1:2 במשחקי הדירוג ודורגה 14 ואחרונה בגביע הטוטו. שבוע לפני פתיחת העונה, צריך למצוא פתרון בהגנה ובהתקפה.
אחרון אחרון לא חביב
רק כמעט של עמית ביטון (צילום: טוטו פוטו)

משחק אחרון בגביע הטוטו, מקום אחרון בגביע הטוטו. מ.ס אשדוד נוצחה 2:1 על ידי הפועל חדרה במשחקי הדירוג וסיימה את מפעל גביע הטוטו במקום ה-14 והאחרון. שבוע לפני פתיחת העונה עדיין מחפשים פיתרון וחיזוק במרכז ההגנה ובהתקפה.

זה דווקא התחיל טוב מבחינת אשדוד. עוד לא הספקנו לשבת. רק שתי דקות חימום על הכסא…וחן עזריאל עלה ל-0:1. יובל יעקובוביץ' מסר לעזריאל שהמשיך לרשת 0:1 לאשדוד.

חדרה כמעט (7) חזרה למשחק. לוסיו ששיחק באשדוד בעבר כבש שער. אבל היה בנבדל.  דקה אח"כ זה כבר היה חוקי. עלי חטיב הכניס כדור בין כל הגנת אשדוד ופרדי פלומיין שהגיע מול ג'ראפי הישווה – 1:1.

אשדוד ניסתה לעלות שוב ליתרון וכמעט הצליחה. בדקה -23, רומן הבראן בעט ואג'ידה שוער חדרה הדף. את הכדור השני בעט פיליפ קנזביץ' מקרוב וגם את זה אג'ידה שוער חדרה עצר. דן ביטון (26)  שלח כדור חופשי ועמית ביטון החמיץ במעט את השער בנגיחה. אבל דווקא אז חדרה עשתה מהפך. עוד סלאלום של סלים עמאס בהגנה ועלי חטיב כבש 1:2 לחדרה. מהפך. עלי חטיב כמעט והוסיף את השלישי בדקה ה-45. אשדוד ברגעים האלה חיפשה פיתרון.

ג'ראפי מונע במחצית הראשונה עוד שער. (צילום: טוטו פוטו)

הפיתרון לא הגיע במחצית השנייה. דווקא חדרה הייתה קרובה לשער. עמית כהן (69) מחדרה יכול היה להגדיל את התוצאה ל- 1:3 במתפרצת ממסירה מעולה של אבו פאני, אבל הוא בעט מול ג'ראפי לחוץ. דוד מתאוס בלם חדרה נגח (72) מקרוב מעל השער. אסי גומא ניסה בבעיטה מ-16 מטרים וג'ראפי היה במקום. זה נגמר רק 2:1 ועם הרבה חומר למחשבה בשבוע שנותר עד לפתיחת העונה.

עוד כמעט של אשדוד. (צילום: טוטו פוטו)

 

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, מושל, עמית ביטון, ברוסיץ', גלילי, אווסו, יעקובוביץ' (55, דודו ביטון), קנזביץ' (דיארה, 80), הבראן, דן ביטון, עזריאל (ריכרט, 68).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך