תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תמונה אסטרולוגית

טלה:

נקיטת יוזמה, החלטיות ותביעה לשמור על ערכים וכבוד. החלק הסמכותי ובוגר שקיים בתוככם אמור בשבוע זה, להיות הצד הדומיננטי שלכם . ערך עצמי גבוהה והידיעה שיש בכוחכם להתמודד עם כל אתגרי החיים אמורים להיות הכלים שאיתם תעברו את המשימה. זהו זמן טוב לדחוף ולקדם כל דבר שחשוב הן בעבודה והן באופן אישי. תהליך או עשייה חדשה שהתחלתם או שאתם מתכננים לבצע מצריך מכם להיעזר בכל המוטיבציה, הבגרות והנחישות בהם התברכתם.

בבית: השבוע יש לעמוד על שלכם ולהשמיע את דעתכם. כמובן שיש לעשות זאת בהיגיון ומתוך הבנה והתחשבות בדבריו של האחר. יצירת אווירה מתאימה לדו שיח תאפשר לכם לא רק להשמיע את דעתכם אלא גם לגרום לכך שהיא תתקבל.

בעבודה: למרות הקשיים שקיימים ממתין לכם שבוע חיובי במהותו. כדאי מאוד להפגין דומיננטיות, חריצות וראש גדול שיובילו לקידום או שיפור במעמדכם. לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה תהה זו תקופה טובה להוציא את עבודתכם לאור.

כספים: מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי.

זוגיות: מונוטוניות וחוסר להט מאפיינים את התנהגותכם הזוגית. לקיחת אחריות על איכות הקשר הזוגי בו אתם מצויים היא חובתכם ועליכם להיות נכונים להכניס גיוונים, חידושים וריגושים שישפרו ויעשירו את זוגיותכם וזאת, מבלי להמתין לצד השני שיפעל. הקפידו לעשות בעצמכם ובן הזוג? הוא כבר יצטרף בהמשך. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הילל הזקן אמר: "ואם לא עכשיו, אימתי?" כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. זכרו !! המחר אינו מובטח לאף אחד. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

שור:

בני מזל שור ניצבים השבוע בפני אפשרות חדשה והזדמנות טובה לעשייה מבורכת אשר יש ביכולתה להביא לשינוי חיובי בכל הקשור לעבודה וקריירה. חשוב להבין, שכל חוויה שנקרת בדרככם היא הזדמנות ללמוד משהו. התבוננו מסביבכם בכל דבר ודבר שקורה לכם ושאלו את עצמכם: "מה זה בא לומר לי?" מדוע זה נשלח אלי? ומה אני אמור ללמוד מכך? חשוב לזכור שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי.

בעבודה: פרויקט או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר, יזכו גם לקטוף את פרות ההצלחה.

זוגיות: רומן או קשר זוגי שניצב על יסודות רעועים מקבל השבוע הזדמנות מחודשת ובאפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה ועליכם לגלות ערנות לבל תפגעו. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "שים לב למחשבותיך; הן הופכות למילותיך. שים לב למילותיך; הן הופכות למעשיך. שים לב ושפוט את מעשיך; מעשים הופכים להרגלים. הֶיֵה מודע להרגליך; הם הופכים לערכים שלך. הָבֵן וקבל את הערכים שלך; הם הופכים לגורלך." – מהאטמה גנדי.

תאומים:

היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה ביכולות שלכם להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם.

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם.

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים.

כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה.

בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה ואתם פגיעים יותר לפגעי הסביבה, לכן מצאו קצת זמן לבילוי ומנוחה, הדבר ישפר את הרגשתכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ישנם דברים שבשביל אדם אחד הם קטנים, פשוטים וקלים. הם נראים לו חסרי משמעות. אך לאדם אחר הם שווים עולם ומלואו. לפעמים לזכור שם של מישהו, לומר לו בוקר טוב בחיוך, זה דבר שמאיר לו את היום, נותן לו תקווה, הרגשה שהוא שווה משהו, שלמישהו איכפת ממנו.

סרטן:

האווירה השבוע לחוצה, עמוסה ודחוסה חשדנות, מתח ודאגה שזורים בין ימות השבוע ורבים מבני מזל סרטן חשים בהתערערותה של שהקרקע היציבה שמתחת לרגליהם. אצל חלקכם הקרקע היציבה מסמלת את העבודה, הפרנסה והקריירה ואצל חלקכם הקרקע היציבה באה לידי ביטוי בתא הזוגי והמשפחתי. הקלפים משקפים שאתם אכן צריכים לעמוד על המשמר לבל תאבדו חלילה ההישגים חשובים ורבים שצברתם לזכותכם במשך השנים בעמל רב, כמו למשל: לאבד עבודה טובה בגלל חוסר הקפדה על נהלים, או לאבד שם טוב בגלל אירוע כזה או אחר, או לאבד זוגיות מוצלחת בגלל חולשה של רגע. אם ברצונכם להימנע מכך, ועליכם לגלות ערנות ולא להתל ולקחת כמובן מאליו שום דבר שהשקעתם בו את ליבכם וזמנכם. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם.

בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. רומן אסור או קשר רגשי שנוצר במקום העבודה, איננו משרת את מטרתכם האמיתית וחושף אתכם לפגיעה היזהרו!!

זוגיות: האנרגיה שאתם משקיעים בזוגיות שלכם איננה מספקת ליצירת זוגיות מפרה עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק. לאלו מכם שנמצאים בתהליכי פרידה וניתוק, ממליצים הקלפים להיזהר מחיפזון שעשוי לגרום לכם להגיע להסכם שאינו הוגן די הצורך. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

אריה:

נושאים שקשורים באסטטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות ואורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט וכו' מחממים את לבכם. מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. כל שעליכם לעשות הוא לא לבזבז יותר ממה שצריך. הקפדה על כלל זה תביא לשיפור בזמן הקרוב.

בעבודה: יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

בריאות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. לאלו מכם שהחלו בעשייה חדש או יוזמה חדשה, יש אפשרות נפלא להתחבר אל אנרגיה טובה ולקבל עזרה של משפחה וחברים. יום הולדת שמח לאחרוני לחוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגמרא אומרת שלמרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים. ביכולתנו ללמוד מהכעס, ותוך כדי כך, להצליח לשלוט לא רק בו, אלא גם בעצמנו.

בתולה:

כניעה ואו התמכרות לדחף וייצר שאתם מתקשים לשלוט בו מצריך מכם לקיחת אחריות וזאת כדי שב"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". השבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולכן, אתם עשויים להגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם.

בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: הבחירה החופשית היא כוח אנושי ייחודי המאפשרת למשתמש בו כראוי למצות את החיים באופן מלא. שימוש נכון בבחירה החופשית מביא יופי ושלמות לעולם. ניצול לרעה של הבחירה החופשית מביא להרס ולחורבן.

מאזניים:

המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם, אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם- הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש.

בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן, כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים.

זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב .

לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבעות הבאים. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד הוא כפי הנראה חרב הפיפיות החדה ביותר בעולם. מצד אחד, אין גורם מניע חזק יותר לאדם מאשר הפחד. אולם הפחד פועל באותה עוצמה גם לכיוון ההפוך – אין דבר שמסוגל לכווץ ו"לשתק" אנשים כמו הפחד. כול אדם אם רק ירצה, יכול ללמוד כיצד למשול בפחד ולהגיע למצב שבו אתם מתהלים, ללא פחד כלל ובכך אתם עושים את העיקר שהוא לא לפחד כלל.

עקרב:

בעיה משפחתית שהעיבה על לבכם מקבלת פתרון. סכסוך ישן מקבל הזדמנות לגישור. כמיהה לזוגיות ולמסגרת משפחתית יציבה. לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מהעקרבים יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים שחוזרים לבית הספר, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וזה בסדר. אך ללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם הזדמנות לתקן ולכפר על כך.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם היטב, לגבש החלטה על דרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור לרומנטיקה, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: "מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך". אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה".

קשת:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם.

זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי.

לרווקים: אי אפשר לשבת רגל על רגל ולחכות שבן הזוג העתידי שלכם פשוט יתדפק על דלתכם (אם כי, מי יודע, אולי גם זה יכול לקרות). אין תחליף לכך שעליכם לנקוט בפעולה כדי להכיר בני זוג פוטנציאליים כגון: להירשם לשירות היכרויות דרך האינטרנט, לפנות למשרדי שידוך, לבקש מחברים שיכירו לכם, ללכת למקומות בהם תוכלו להכיר אנשים חדשים או להשתתף בפעילויות שונות כגון הרצאות, חוגי העשרה, סדנאות, טיולים, מכון כושר וכן הלאה.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר. וכל זאת מתוך ידיעה שמחשבותיו, מילותיו ומעשיו הם אלו שיוצרים את המחר אליו הוא צועד…

גדי:

למרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם לממש תקווה או אפילו להפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים, נזילות, סתימות, אין מים חמים. עלולות להתרחש. תחזוקה מונעת יכולה בהחלט לחסוך לכם עבודה רבה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי לקחת פסק זמן קצר להפוגה ומנוחה ולא למהר ולחזור למעגל העשייה מתוך לחץ או חובת הוכחה.

זוגיות: האופציות שטמונות בזוגיות שלכם לא באות לידי מימוש והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה.

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת, לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. איזור רגיש בגוף: ברכיים וגב תחתון. נ.ב- מומלץ להשקיע ולקחת חלק באופן צנוע במשחק מזל כל שהוא. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

דלי:

המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה.

בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. נצלו את חג הפסח הקרב לשיפוץ, תחזוקה מונעת וחידוש הקיים ובצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת.

לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את ליבכם עולה על הפרק. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית לעיתונים: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

דגים:

המון שאלות שקשורות בצמיחה אישית ובהתפתחות רוחנית מעסיקות אתכם ורבים מכם מוצאים את עצמם השבוע מבולבלים ותוהים מה עליהם לעשות כדי להכניס לתוך חייהם משמעות וקצת עניין מעבר לפעילותם השגרתית והיומיומית. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם להתמסר לנושא מנקודת מבט אחרת שבבסיסה הידיעה המתמדת שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. הפנמת תהליך זה, תאפשר לכם לרדת לעומקם של דברים והבנה מעמיקה של הנושא תאפשר לכם לעשות את השיניים הדרושים לשם כך.

בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם. אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר להיכנס לוויכוחים מיותרים.

זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית, יש בכוחם לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממנעים יצריים בלבד הזהרו לבל תפגעו!! כספים: חששות ודאגה על רקע כלכלי מעסיקות אתכם. הקלפים מייעצים למצוא כל דרך לחסוך בהוצאות שאינן כורך המציאות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך