לראשונה שחקנים חרשים וכבדי שמיעה בנבחרת ישראל בקט רגל באולמות

המדובר בשלושה שחקנים, כולם מאלופת אירופה "דולפיני אשדוד". השלושה הם, דקל זקיף, איסקנדר (איסקו) קחרמונוב וחן ברגד. יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל: "זה חלום של כל שחקן".
לראשונה שחקנים חרשים וכבדי שמיעה בנבחרת ישראל בקט רגל באולמות
דקל זקיף.

נראה כי קבוצת "דולפיני אשדוד שוברת כל שיא אפשרי.

אלופת אירופה לחרשים וכבדי שמיעה בקט רגל באולמות, הצליחה להגיע לעוד הישג ולסמן עוד היסטוריה. שלושה משחקני הקבוצה הגיעו לנבחרת ישראל בקט רגל באולמות של ההתאחדות לכדורגל. השלושה גם משחקים בנבחרת ישראל המקבילה לחרשים וכבדי שמיעה. זהו דבר שטרם ארע עד כה בישראל.

איסקו.

השלושה הם דקל זקיף השוער וקפטן הקבוצה, איסקנדר (איסקו) קחרמונוב וחן ברגד. בנוסף כאמור הם גם שחקני נבחרת החרשים שמתאמנים לקראת אליפות אירופה לנבחרות שייערך בפינלנד בימים אלו.

היו"ר יעקב אוליאל שהוא הרוח החיה והדמות הבולטת בענף בארץ: "שחקנים שלי הוזמנו להיות בנבחרת ישראל בכדורגל אולמות של התאחדות לכדורגל וזה היסטוריה ש-3 שחקנים חרשים הוזמנו לנבחרת השומעים. זה חלום של כל שחקן ושחקן".

חן ברגד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך