נדחתה עתירת האם שבנה נפל מהרכב: "זה נס שהאירוע לא הסתיים באסון".

ביקשה לבטל את פסילת רישיון הנהיגה שלה, לאחר שבנה בן השנתיים נפל מרכבה במהלך נסיעה באחד הצמתים הסואנים בעיר. השופטת בונדה בסיכום הדיון. "למרבה המזל, לקטין לא נגרמו חבלות של ממש. לאור כל אלה, נחה דעתי כי בדין נפסל רישיונה של המבקשת לתקופה בת 60 יום.
נדחתה עתירת האם שבנה נפל מהרכב: ''זה נס שהאירוע לא הסתיים באסון''.

בית הדין לתעבורה באשדוד דחה אתמול, חמישי, את בקשתה של נהגת תושבת אשדוד, לבטל את פסילת רישיון הנהיגה שלה, לאחר שבנה בן השנתיים נפל מרכבה במהלך נסיעה באחד הצמתים הסואנים בעיר. "לא מצאתי שיש בטענות הנהגת כדי להוביל לקיצור הפסילה או ביטולה", אמרה השופטת דורית בונדה.

האירוע התרחש לפני כשבועיים, אז נסעה הנהגת בת ה-29 עם בנה בעודו לא חגור. בזמן שפנתה שמאלה בצומת אלטלנה בעיר, נפתחה דלת הנוסעים האחורית והוא נפל אל הכביש. עוברי אורח עצרו את רכבם ורצו לכיוון הילד כדי למנוע את דריסתו על ידי כלי רכב שנסעו במקום.
חקירה שנפתחה בעקבות המקרה על ידי בוחני תאונות דרכים לכיש, הביאה לאיתור הנהגת והיא נלקחה לחקירה. בהמשך, רישיונה של האם נפסל ל-60 ימים בהוראת קצין משטרה. מהחקירה עלה כי הילד לא היה חגור, וכי כמה ימים קודם לכן האם הורידה את כיסאות הילדים מהרכב ושכחה להחזיר אותם.

"ניתן לומר בוודאות, כי זהו המקרה לגביו יש לומר בפה מלא כי אך בנס לא הסתיים באסון", כתבה השופטת בונדה בסיכום הדיון. "למרבה המזל, לקטין לא נגרמו חבלות של ממש. לאור כל אלה, נחה דעתי כי בדין נפסל רישיונה של המבקשת לתקופה בת 60 יום. עוד נחה דעתי כי אין המקרה דנן מצדיק קיצור פסילה".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך