זהירות! ניסיון פישינג דרך הודעה לכל מנויי הסלולר בארץ

ניסיון עוקץ מתוחכם שנשלח לכל מנויי חברות הסלולר בישראל. חברת פלאפון: "אין להיכנס ללינק המצורף ובוודאי לא להכניס פרטי כרטיס אשראי"
סימוס בטלפון הנייד

חברת פלאפון יצאה לפני מספר שעות בהודעה חריגה בעמוד הפייסבוק שלה, שבה היא פונה לתשומת ליבם של מנויי החברה ומציינת כי בשעות האחרונות נשלחו הודעות למנויים מכל חברות הסלולר ומזהירה אותן מניסיון עוקץ. ההודעה שנשלחה ללקוחות חברות הסלולר הציגה מידע כוזב בטענה שחבילת הסלולר הסתיימה וכי ניתן לחדש את מסלול החבילה בעלות של 2.5 שקלים בכניסה ללינק שצורף.

חברת פלאפון ציינה והזהירה את מנוייה: "זוהי אינה הודעה מטעמנו ומדובר ככל הנראה בהונאה, אין להיכנס ללינק המצורף ובוודאי לא להכניס פרטי כרטיס אשראי". כמו כן, היא מוסיפה ומציינת "במידה וקיבלתם הודעה כזאת יש למחוק באופן מיידי".

תופעת הפישינג הינה תופעה מוכרת בתחום אבטחת המידע שבה ישנו ניסיון ללקיחת מידע רגיש תוך ניסיון התחזות ברשת האינטרנט כאשר מטרתה העיקרית של תופעה זו היא להערים על המשתמש ולגרום לו לבצע פעולה שמסכנת את המחשב/המכשיר ומסייעת לגנוב ממנו מידע רגיש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך