חשוד בניסיון שוד באשדוד אותר בזכות שגיאת כתיב

הפעם זה היה קל - בעזרת שגיאת כתיב בפתק שרשם שודד של סניף דואר בעיר אשדוד הצליחו בלשי המשטרה לאתר חשוד במעשה כבר לאחר יום אחד, כתב אישום הוגש נגדו
חשוד בניסיון שוד באשדוד אותר בזכות שגיאת כתיב

על פי כתב האישום, החשוד הגיע בשעות אחר הצהריים של אותו היום אל סניף הדואר בקניון הסיטי בעיר, וניסה לבצע שוד תוך שהגיש כאמור פתק מאיים לעובדת המקום. לאחר שלא נענתה דרישתו הכתובה, והוא הבחין כי העובדת מתמהמהת בתגובתה, נמלט מהמקום. כוחות משטרה רבים – ביניהם שוטרי סיור, בלשים ואנשי המודיעין של תחנת אשדוד – הגיעו במהרה לזירה והחלו בחקירת האירוע. במהלך פעולות ראשוניות שנערכו, לרבות איסוף עדויות וממצאים נוספים, משך את עיני החוקרים פרט אחד: הפתק עמו ניסה החשוד לבצע את השוד.

לבלשי המשטרה היה קל לזהות את החשוד הפוטנציאלי באירוע. שגיאות הכתיב בפתק הזכירו לחלקם אירועי שוד שאירעו בשנת 2015. גם אז התקשה השודד ברישום ההנחיה "תביא", ואופן כתיבת חלקן של האותיות בפתקים אותם הגיש, נראו זהות למראה לפתקים מאז. בדיקה העלתה כי אותו שודד סיים רק לפני כחודש לרצות את עונשו על אותם המעשים.

החשוד במעשה אותר בבוקר שלמחרת, נעצר והועבר לחקירה במחלק התשאול במשטרת אשדוד. אף שבתחילה הכחיש את המיוחס לו, לאחר שהוארך מעצרו ונערכה חקירה נוספת הוא שינה את גרסתו לאירועים, הודה ואף שחזר את השוד. במשטרה שיבחו את זכרונם הצלול של החוקרים, שסייע לפתרון התעלומה. "חקירה מקצועית ויכולות שונות, בהן גם זיכרון אנושי של שוטרים מקצועיים, הביאו לאיתור החשוד שפגע בביטחון הציבור", מסרו במשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך