זוג עם ילד בן שנתיים עומד להישאר ללא חשמל ומים

האם עם בעיות ראייה קשות מאוד והביטוח הלאומי איבחן אותה כעיוורת 90 אחוזים והאב לא עובד בגלל מצבו הבריאותי. כל הקצבה מהביטוח הלאומי הולכת לשכירות וחובות. הם הגיעו למצב שבו לילד כמעט אין מה לאכול או ללבוש.
זוג עם ילד בן שנתיים עומד להישאר ללא חשמל ומים
המקרר הריק של המשפחה.

זוג הורים לילד בן שנתיים, בשנות העשרים לחייהם הגיעו למצב כמעט של חרפת רעב וקשה להם לתת לילד את הדברים להם הוא זקוק, בוודאי לעצמם.

המדובר בזוג שבו האם עם בעיית ראייה קשה של 90 אחוזים לקות ראייה והיא נחשבת בביטוח הלאומי כעיוורת כמעט לגמרי, עד כדי כך שהיא מקבלת קצבה חודשית. האב אינו עובד בגלל בעיות רפואיות והוא אינו בעל כושר עבודה, אבל בכל זאת ינסה להתחיל עבודה בימים הקרובים.

תעודת העיוורת של האם.

מסתבר כי הקצבה שהם מקבלים לא מספיקה לשכירות ולחובות עבר. כך נוצר מצב שכבר בקרוב עומדים לנתק להם את המים והחשמל בגלל חובות של כ-3000 שקלים.

ההתכתבות של האב עם אחד מחבריו בו הוא מתחנן לעזרה.

לתוך זה יש לזכור כי יש גם ילד בן שנתיים בתמונה. בגלל המצב הילד כמעט ללא אוכל מעבר למה שהוא שהוא זקוק וגם פרטי לבוש חסרים לו, שלא לדבר על דברים שילדים בני גילו מקבלים, כמו חטיפים וצעצועים. למעוניינים לעזור – 0503261385

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך