נושאים בנטל: ארבעה חסידים מאשדוד הוסמכו כמשפטנים במשכן לאומנויות הבמה

תמונות של ארבעה אשדודים המשתייכים לחסידות בעלזא הציפו את הרשתות החברתיות, כשהם עטורים בגלימה וכובע לראשם לאחר שסיימו בהצטיינות לימודים אקדמאים, התגובות היו חיוביות אך בקרייה האקדמית מבהירים "זה דבר שבשגרה"
נושאים בנטל: ארבעה חסידים מאשדוד הוסמכו כמשפטנים במשכן לאומנויות הבמה

אמש (שני) התקיים ב'משכן לאומניות הבמה' אשדוד – טקס מיוחד להענקת תארים לבוגרי הקמפוס החרדי של 'הקריה האקדמית אונו', ולשם הגיעו עשרות חרדים שסיימו בהצטיינות את הלימודים האקדמים, והגיעו לקבל את התעודות שמסמיכים אותם בתארים.

ברשת הופצו הערב תמונותיהם של 4 אברכים מחסידות בעלזא באשדוד, אברהם – זינגר, אהרן פינק, שלמה סקלר, מנדי רביץ שהוסמכו כמשפטנים וקיבלו תואר ראשון במשפטים (LLB), לאחר שסיימו את הלימודים בהצלחה.

התגובות ברחבי הרשת על התמונות היו חיוביות, ורבים מתושבי העיר הגיבו בהפתעה כלפי הנשיאה בנטל התעסוקה כלשונם, אחד ממשתתפי הטקס אמר לאתר 'אשדוד אונליין' "זה אולי הפתיע כמה מהתושבים המקומיים כי תמונות כאלה לא זולגות בד"כ, אבל כל יום נרשמים עשרות חרדים ללימודי תואר אקדמי, וכל שנה מסיימים כמה מאות ומקבלים תעודות שונות, אותנו זה ממש לא מפתיע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך