אביה של הדס מלכא ז"ל בעד האלוף יאיר גולן

כתב מכתב נוקב נגד הביקורת על האלוף גולן, של תנועת "אם תרצו", בה הוא חבר, שפרסמה מכתב עליו חתומים בני משפחות שכולות, שדורשים שלא למנות את האלוף גולן לרמטכ"ל. מלכא הודיע על עזיבתו את התנועה. "מכוון שהדרך של הפורום נכון לעכשיו הולכת לכיוון חד סיטרי וזה יוצר פילוג במקום איחוד.זה לא מתאים לי. בידידות"..
אביה של הדס מלכא ז"ל בעד האלוף יאיר גולן
דוד מלכא.

דוד מלכא, אביה של לוחמת מג"ב הדס מלכא, שנפלה במילוי תפקידה כשנאבקה במחבלים והצילה חיים של אחרים בכך, כתב מכתב גלוי ונוקב בעד האלוף יאיר גולן ונגד הביוקרת נגד האלוף. דוד מלכא גם הודיע כי בשל הביקורת על האלוף, בעיקר של תנועת "אם תרצו", בה הוא חבר, הוא עוזב את התנועה.

תנועת "אם תרצו", טענה כי גולן אינו ראוי לתפקיד הרמטכ"ל. במכתב ששלחה התנועה לשר הביטחון ליברמן, ושעליו חתומים בני משפחות שכולות, נאמר: "מהתבטאויותיו של האלוף גולן עולה תמונה מדאיגה של מפקד המוכן לקחת סיכונים מיותרים של חיי חיילינו, תוך השוואה של מדינתנו לגרמניה הנאצית… אדם שדם ילדינו זול בעיניו אינו יכול לשמור ולפקד על צה"ל". מלכא כאמור מייצג דעה שונה.

דוד מלכא כתב: "שלום וברכה, בעקבות מכתב נגד מועמדותו לרמטכ"ל של האלוף יאיר גולן ובסיוע של תנועת "אם תרצו" שמושכת את הפורום לכיוון פעילות ימנית קיצונית בחברה הישראלית ובפעילותה הפרובוקטבית. זה לא "האישו" של הפורום, עם הצטרפותי לפורום הפעילות נעשתה למען עם ישראל והחברה בא אנו חיים, אנו כהורים שכולים יש לנו אחריות גדולה בכל פעולה ואמירה ציבורית, לצערי קראתי את מה שהאלוף אמר ולא מצאתי בזה שום פגם מוסרי או ערכי, נהפוכו בנאומו משתמע חד משמעי שהוא לא רוצה לראות את העם היהודי והחברה בישראל דומה לאומות העולם והיא צריכה להיות אור לגויים, בהתנהגותה המוסרית, הערכית והחברתית, אין בזה שום בעייה.וגם אני רואה את זה באותה משקפת".

דוד מלכא סיכם במכתב: "על כן המכתב שהועבר לשר הבטחון זו תקלהשלא הייתה אמורה להיות. אנו לא ממנים רמטכ"ל, מפכ"ל וראש שב"כ ויש את הפוקנציות הרלוונטיות שאמורות למנות את האיש המתאים ביותר להוביל את צה"ל ב- 4 השנים  הבאות.מכוון שהדרך של הפורום נכון לעכשיו הולכת לכיוון חד סיטרי וזה יוצר פילוג במקום איחוד.זה לא מתאים לי. בידידות".

דוד מלכא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך